در هلواکس

دسترسی به گیفت کارت های جهانی از طریق هلواکس

دسترسی به گیفت کارت های جهانی از طریق هلواکس
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.61 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

امروزه خرید گیفت کارت خارجی، به‌خصوص در بین کاربران ایرانی، به یک بحث داغ تبدیل شده است. افراد با خرید گیفت کارت آیتونز، گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت آمازون، گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت ایکس باکس و غیره از صرافی هلواکس، می‌توانند بدون طی کردن مراحل پیچیده و به سادگی، به صدها نوع خدمات مختلف بین‌المللی دسترسی پیدا کنند. خرید کالا به صورت ریالی به دلیل تحریم بسیار گران و حتی گاهی غیر ممکن است. بنابراین یکی از بهترین روش‌های خرید کالا و خدمات از فروشگاه‌های بین‌المللی استفاده از کارت هدیه خواهد بود. در ادامه این مقاله، اهمیت استفاده از کارت هدیه (Gift card) را خواهیم فهمید و با انواع کارت‌های هدیه خارجی آشنا خواهیم شد. با هلواکس مگ همراه باشید.

گیفت کارت چیست؟

کارت‌های هدیه یا همان (Gift card) کارت‌هایی هستند که به واسطه آنها می‌توان از کالاها یا محصولات یک شرکت استفاده نمود. این کارت‌ها گزینه خوبی برای هدیه دادن هستند؛ چرا که اجازه می‌دهند تا فرد باتوجه به سلیقه‌ای که دارد محصول مورد نظرش را خریداری کند.
البته آن دسته از افراد که برای خرید از یک فروشگاه خارجی مثل آمازون یا گوگل پلی دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند به دلار پرداخت کنند؛ از گیفت کارت برای این منظور استفاده می‌کنند. چرا که برای پرداخت وجه، افراد باید ویزا کارت و یا کارت اعتباری بین‌المللی داشته باشند. بنابراین کارت هدیه گزینه خوبی برای دور زدن پیچیدگی‌های مربوط به پرداخت وجه و خرید کالا از فروشگاه‌های بین‌المللی است.
پس از خرید گیفت کارت، فروشنده معتبر، یک کد به مشتری می‌دهد که مربوط به همان کارت است. برای استفاده هم، کافی‌است تا پس از خرید یک محصول از فروشگاه‌های خارجی، کد کارت در فیلد پرداخت وجه زده شود.

استفاده از (Gift card) در ایران

کاربران ایرانی در ایران، برای خرید از فروشگاه‌های خارجی نظیر آمازون، پلی استیشن استور و یا اپل آیتونز لازم است که پیمنت خود را از طریق کارت بانکی بین‌المللی یا حساب‌های بین‌المللی انجام دهند. اما متاسفانه، به دلیل تحریم‌های موجود علیه ایران، امکان انجام چنین خریدهایی هم وجود ندارد. با خرید گیفت کارت، می‌توان این مشکل پرداخت وجه را هم به راحتی حل و از همه امکانات فروشگاه استفاده کرد.
کارت‌های هدیه که برای فروش توسط شرکت‌ها در دسترس هستند انواع مختلفی دارند و هرکدام مخصوص یک نوع شرکت هستند. مثلا گیفت کارت آمازون را تنها می‌توان برای خرید از فروشگاه آمازون استفاده کرد و لاغیر. نکته مهم این است که معمولا همه کارت‌های هدیه دارای ریجن بوده و مخصوص یک کشور یا ایالت هستند. مثلا نمی‌توان از گیفت کارت گوگل پلی ترکیه برای خرید فروشگاه گوگل پلی آمریکا استفاده کرد.
تنها عیب این کارت‌های هدیه در ایران نوسانی بودن قیمت آنها است. چرا که به دلیل تحریم، نمی‌توان این کارت‌ها را مستقیما از شرکت تولیدکننده خریداری کرد. از این جهت، عرضه‌کنندگان ایرانی این محصول، آن را با واسطه خریداری می‌کنند. بنابراین قیمت گیفت کارت ممکن است گران‌تر شود. از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین کارت‌های هدیه خارجی موجود در بازار می‌توان به اپل، گوگل پلی، پلی استیشن و ایکس باکس اشاره کرد.

خرید گیفت کارت از هلواکس

خرید گیفت کارت جهانی از طریق هلواکس

اگر شما هم به‌عنوان یک کاربر ایرانی قصد دارید تا از سرویس‌ها و خدمات فروشگاه‌های خارجی بهره‌مند شوید، خرید گیفت کارت برای شما بهینه‌ترین و مطمئن‌ترین راه خواهد بود. قیمت گیفت کارت به دلیل افزایش تورم و نوسانی بودن قیمت دلار نیز متغیر است. به همین دلیل، شدیدا توصیه می‌شود که کارت‌های هدیه جهانی و بین‌المللی حتما از فروشگاه‌های معتبر و ترجیحا با ضمانت خدمات خریداری شود. در صرافی هلواکس کلیه گیفت کارت‌های جهانی، معتبر و کاربردی در ایران با پشتیبانی منحصربه‌فرد و با ارزان‌ترین قیمت به مشتریان ارائه می‌شوند. با خرید این نوع کارت‌های هدیه می‌توان بدون هیچ محدودیتی از آخرین خدمات و نرم‌افزارهای شرکت‌های مورد نظر استفاده کرد.

انواع کارت‌های هدیه موجود در هلواکس

انواع گیفت کارتی که می‌توان از طریق هلواکس به آنها دسترسی داشت به شرح زیر هستند:

گیفت کارت آمازون

آمازون فروشگاه اینترنتی بسیار وسیعی است. تقریبا همه نوع کالایی در این فروشگاه آنلاین بین‌المللی پیدا می‌شود. برای استفاده از کالاها و خدمات این فروشگاه می‌توان از کارت هدیه استفاده کرد. با گیفت کارت آمازون شما می‌توانید به همه اجناس فیزیکی و دیجیتالی آمازون دسترسی داشته باشید. موقع استفاده از کارت هدیه آمازون حتما از آی‌پی غیر ایرانی استفاده کنید تا کارت هدیه شما مسدود نشود.

گیفت کارت گوگل پلی

کارت هدیه گوگل پلی یکی دیگر از گیفت کارت‌های موجود در هلواکس است. از این کارت هدیه می‌توان برای خرید نرم‌افزار و سرویس، همچنین افزایش اعتبار اکانت گوگل پلی استفاده کرد. این کارت مجازی شبیه به کارت‌های هدیه بوده و بنابراین می‌تواند گزینه خوبی برای هدیه دادن باشد. با استفاده از گیفت کارت گوگل پلی می‌توان از همه امکانات و خدمات این فروشگاه و همچنین خرید انواع نرم‌افزارهای اندروید استفاده کرد.

گیفت کارت آیتونز اپل

با استفاده از کارت هدیه اپل، کاربران ایرانی می‌توانند حساب کاربری اپل آیدی خود را شارژ کنند. پس از آن، کاربران قادر خواهند بود تا به انبوهی از موزیک‌ها، اپلیکیشن‌ها، کتاب‌ها و فیلم‌ها دسترسی داشته باشند. پس از خرید هر یک از موارد فوق، آیتم موردنظر روی آیپاد تاچ، آی‌پد، آیفون و یا مک شما در دسترس قرار خواهد گرفت.

گیفت کارت پلی استیشن

یکی دیگر از کارت‌های هدیه موجود در صرافی هلواکس، کارت هدیه پلی استیشن است. با این کارت هدیه کاربران می‌توانند حساب کاربری پلی استیشن نتورک خود را شارژ کنند. پس از آن، امکان دسترسی به دیتاهای بازی‌ها، آرشیو بازی‌های قابل دانلود، فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی فراهم خواهد شد. پس از خرید هر کدام از این موارد، آیتم مورد نظر بر روی پلی استیشن، (PSP) و یا (Ps VITA) در دسترس خواهد بود.

گیفت کارت ایکس باکس

ازجمله کارت‌های هدیه پرطرفدار توسط گیمر‌ها گیفت کارت ایکس باکس، محصولی از شرکت بزرگ مایکروسافت است. با استفاده از این کارت هدیه کاربران می‌توانند اکانت خود را بدون نیاز به کارت اعتباری و حساب بانکی بین‌المللی شارژ کنند. سپس افراد می‌توانند به واسطه کارت هدیه خود بازی‌های مورد علاقه خود را دانلود کرده و لذت ببرند.

انواع گیفت کارت در هلواکس

مزایای خرید کارت هدیه از هلواکس

از مزایای خرید گیفت کارت از هلواکس باید به موارد زیر اشاره کرد:
• قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه
• تنوع زیاد در کارت‌های هدیه
• معتبر بودن کد سریال
• صدور کارت هدیه با توجه به ریجن مورد نظر
• خدمات پس از فروش
• صدور کارت هدیه مربوط به کشورهای مختلف

جمع‌بندی

گیفت کارت‌های جهانی یکی از بهترین و بهینه‌ترین روش‌ها برای استفاده از خدمات و محصولات فروشگاه‌های بین‌المللی می‌باشد. مهمترین مزیت این کارت‌های هدیه عدم نیاز به استفاده از کارت بانکی بین‌المللی و یا ویزا کارت برای پرداخت وجه مورد نظر است. اما به دلیل حساسیت موضوع و به دلیل مجازی بودن، این نوع کارت‌های هدیه جهانی باید حتما توسط فروشگاه‌های معتبر نظیر هلواکس خریداری شوند. چه بسا خرید از فروشگاه‌های نامعتبر و دریافت کد سریال تقلبی می‌تواند ضرر مالی قابل‌توجهی به همراه داشته باشد.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: