از رمزارزها

ارز دیجیتال مالتیورس ایکس چیست؟ آینده رمز ارز EGLD

ارز دیجیتال مالتیورس ایکس چیست؟ آینده رمز ارز EGLD
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.73 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

مقیاس‌پذیری یکی از اولویت‌های اصلی دنیای بلاکچین به شمار می‌رود. به همین دلیل کارشناسان به‌دنبال راه‌هایی برای سرعت بخشیدن به شبکه‌ها و افزایش تعداد تراکنش‌های قابل پردازش در ثانیه هستند. این موضوع همچنین جزو بزرگترین مشکلات برخی از شبکه‌های بزرگ مانند بیت کوین و اتریوم محسوب می‌شود. از همین رو ارز دیجیتال مالتیورس ایکس به‌دنبال رفع مشکل مقیاس‌پذیری با استفاده از راه‌حل‌های اشتراک‌گذاری لایه یک است. در این مقاله از مجله اینترنتی هلواکس همراه ما باشید تا با این ارز دیجیتال، نحوه کارکرد و آینده آن بیشتر آشنا شوید.

ارز دیجیتال مالتیورس ایکس چیست؟

ارز دیجیتال مالتیورس ایکس توکن بومی بلاکچین الروند است. رمز ارز EGLD برای رای‌گیری و تراکنش در شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد و به مشارکت‌کنندگان در شبکه پاداش می‌دهد. این ارز دیجیتال همچنین دارای تاخیر ۶ ثانیه‌ای و کارمزد تراکنش ۰.۰۰۱ دلاری است. همین موضوع برای تحت‌تاثیر قرار دادن بدبین‌ترین طرفداران صنعت ارزهای دیجیتال کافی به نظر می‌رسد.
الروند نیز یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین است که امکان ایجاد انواع اپلیکیشن‌ها و ارزهای دیجیتال را برای کاربران خود فراهم می‌کند. هدف این پروژه حل مشکل ازدحام ترافیک در شبکه‌های بلاکچین است و امکان تراکنش‌های سریع برای کاربران همراه با کارمزد پایین را فراهم می‌کند. این پلتفرم همچنین از برخی زبان‎‌ها مانند C++، GO و جاوا اسکریپت پشتیبانی می‌کند. در نتیجه، توسعه‌دهندگان امکان برنامه‌نویسی با استفاده از زبان‌های مختلفی را خواهند داشت.
مکانیسم اجماع ایمن اثبات سهام این بلاکچین هم شبکه را ایمن و قابل اعتماد نگه می‌دارد. این مکانیسم به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا با شرکت در فرایند اجماع، جوایزی کسب کنند. همچنین قراردادهای هوشمند این شبکه از قابلیت ارتقا بهره می‌برند که می‌توان برای رفع باگ و افزودن امکانات آن‌ها را ارتقا داد.
این پلتفرم می‌خواهد یک مکانیسم خاصی ایجاد کند که به مشارکت‌کنندگان شبکه اجازه می‌دهد درباره تغییرات اساسی پروتکل رای بدهند.

ارز دیجیتال مالتیورس ایکس چیست؟

چگونگی ایجاد ارز دیجیتال مالتیورس ایکس

رمز ارز EGLD به‌عنوان یک ارز دیجیتال برای ایجاد یک تحول بزرگ در این صنعت ایجاد شد. سازندگان این توکن محدودیت‌های ارزهای سنتی را دیدند و به‌دنبال رفع این مشکل بودند. آن‌ها رمز ارزی می‌خواستند که بتواند تراکنش‌های سریع و ایمن ارائه دهد که در نتیجه آن مالتیورس ایکس ایجاد شد.
اما نام این ارز دیجیتال از کجا آمده است؟ کلمه Multiversx از دو بخش Multiverse و exchange تشکیل شده و هدف این توکن را نشان می‌دهد که به‌دنبال دگرگونی این صنعت نوپا است.
تیم سازنده این ارز دیجیتال گروهی از متخصصان هستند که به تمرکززدایی و فناوری بلاکچین علاقه دارند. آن‌ها به‌دنبال کنترل بیشتر مردم بر امور مالی خود بدون دخالت واسطه‌ها هستند. همچنین برای تحقق بخشیدن به این هدف، بر روی توسعه یک پلتفرم بلاکچین کار کردند که کارمزدهای پایین، تراکنش‌های سریع و امنیت بالا را ارائه می‌دهد.
ارز دیجیتال مالتیورس ایکس که بر روی شبکه الروند ساخته شده است، از مکانیزم اشتراک‌گذاری برای دستیابی به مقیاس‌پذیری و توان عملیاتی بالا بهره می‌برد.
بااین‌حال، رمز ارز الروند فقط از نظر فناوری پیشرفته نیست. زیرا تیم سازنده آن تمرکز زیادی بر پذیرش بیشتر آن در جامعه دارد. این تیم به طور فعال با کاربران خود در ارتباط است و بازخورد آن‌ها را دریافت می‌کند.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد ارز دیجیتال مالتیورس ایکس

امروزه ارزهای دیجیتال زیادی به وجود آمده‌اند. اما چه چیزی ارز دیجیتال مالتیورس ایکس را از بقیه متمایز می‌کند؟ برخی از ویژگی‌های مهم این توکن عبارت‌انداز:
– اولین و مهم‌ترین ویژگی، تراکنش‌های سریع این ارز دیجیتال است، زیرا شما با شبکه آن می‌توانید رمز ارز EGLD را در عرض چند ثانیه ارسال و دریافت کنید.
– این ارز دیجیتال همچنین دارای یک زیرساخت بسیار امن است و ویژگی‌های امنیتی پیشرفته آن شما را از خطرات احتمالی حفظ می‌کند.
– مقیاس‌پذیری آن به گونه‌ای است که بتواند کاربران زیادی را بدون به خطر انداختن کارایی و سرعت در خود جای دهد.
– مالتیورس ایکس همچنین یک رابط کاربری بسیار خوب دارد و اکثر مردم به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. زیرا آن‌ها به فراگیر بودن اعتقاد دارند و می‌خواهند برای همه مردم در دسترس باشند.
– الروند به دلیل استفاده از سخت‌افزارهای تجاری در دسترس، باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.
هرچند الروند در بسیاری از زمینه‌ها مانند سرعت و نرخ تراکنش از ارزهای دیجیتال بزرگی مانند اتریوم بهتر است. ولی باید به این نکته دقت کرد که EGLD هنوز در اول راه خود قرار دارد و از اعتبار کمتری در مقایسه با اتریوم برخوردار است.

ارز دیجیتال مالتیورس ایکس را چگونه می‌توان به دست آورد؟

مالتیورس ایکس نیز یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که مانند بیت کوین و اتریوم بر روی فناوری بلاکچین عمل می‌کند. اما نحوه به دست آوردن این رمز ارز چگونه است؟
بدین منظور شما باید ابتدا یک صرافی معتبر بیابید که از این ارز دیجیتال پشتیبانی کند. امروزه رمز ارز EGLD را می‌توان در صرافی‌هایی مانند بایننس اوکی ایکس، بیت مکس و بیت فینکس به دست آورد. شما می‎توانید آن را در برابر ارزهای فیات مانند دلار آمریکا و ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و بایننس کوین یا استیبل کوین تتر معامله کنید.
علاوه‌براین امکان استخراج این توکن نیز وجود دارد. ماینینگ شامل استفاده از کامپیوترهای تخصصی برای حل مسائل پیچیده ریاضی است. شما در ازای حل این مسائل با رایانه خود توکن‌های مالتیورس ایکس دریافت می‌کنید. بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری این ارز دیجیتال نیز لجر نانو اس، تراست ولت، مایار ولت و الروند وب ولت هستند. در حال حاضر نیز حدود ۲۲ میلیون توکن EGLD در گردش است.
با مراجعه به سایت صرافی هلواکس شما می‌توانید به خرید و مشاهده قیمت رمز ارز EGLD بپردازید.

ارز دیجیتال مالتیورس ایکس را چگونه می‌توان به دست آورد؟

آینده رمز ارز EGLD

احتمالا سوالی که ذهن شما را درگیر کرده، این است که آینده رمز ارز EGLD چه خواهد بود و آیا خرید این ارز دیجیتال عاقلانه است؟

پذیرش انبوه

بر اساس شواهد، با گذشت زمان بسیاری از مردم به پتانسیل بالای این ارز دیجیتال جدید پی خواهند برد و آن را خریداری خواهند کرد.

امنیت پیشرفته

تیم سازنده این ارز دیجیتال به امنیت آن اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. از همین رو هر روزه با پیشرفته‌ترین الگوریتم‌های رمزنگاری و پروتکل‎های امنیتی قوی آن را غیرقابل نفوذتر می‌کنند.

افزایش مقیاس‌پذیری

این ارز دیجیتال قبلا مقیاس‌پذیری خود را از طریق تراکنش‌های سریع ثابت کرده است. بااین‌حال، تیم سازنده به طور مداوم در حال کار بر روی بهبود و گسترش شبکه هستند تا حجم بیشتری از تراکنش‌ها را پوشش دهد.

گسترش دیفای

با توجه به حضور این رمز ارز در دیفای و قابلیت این توکن برای همکاری با دیگر پلتفرم‌های بلاکچین باید منتظر کشف افق‌های جدیدی در این اکوسیستم باشیم.
به‌طور کلی تحلیلگران نسبت به تغییرات قیمت این ارز دیجیتال در آینده خوش‌بین هستند. زیرا این توکن با وجود پذیرش انبوه، امنیت، مقیاس‌پذیری و سایر ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود می‌تواند صنعت ارزهای دیجیتال را تسخیر کند.

ارز دیجیتال مالتیورس ایکس آینده

جمع‌بندی

ارز دیجیتال مالتیورس ایکس که با نام EGLD نیز شناخته می‌شود توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. این توکن می‌خواهد با توجه به ویژگی‌های خاص خود صنعت ارزهای دیجیتال را متحول کند. این ارز دیجیتال همچنین به‌دنبال رفع مشکل‌های مقیاس‌پذیری و امنیتی است که سایر توکن‌ها را آزار می‌دهد. علاوه‌براین رابط کاربری خوب، کارمزدهای پایین و سرعت بالای تراکنش‌ها، استفاده از رمز ارز EGLD را برای کاربران جذاب کرده است.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: