از رمزارزها

ارز دیجیتال هدرا هش گراف چیست؟ آینده رمز ارز HBAR

ارز دیجیتال هدرا هش گراف چیست؟ آینده رمز ارز HBAR
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.14 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

ارز دیجیتال هدرا هش گراف یک شبکه توزیع شده غیرمتمرکز است. این ارز از نظر ساختاری با بلاکچین بیت کوین و اتریوم متفاوت می‌باشد. اما عملکردهای مشابهی را انجام می‌دهد. امنیت این ارز مبتنی بر الگوریتم‌های امنیتی و اعتبارسنجی است. الگوریتم‌های این ارز کارآمدترین الگوریتم‌های مورد استفاده در شبکه‌های بلاکچین می‌باشد. رمز ارز HBAR شبکه توزیع شده خود را به جای بلاکچینهای دیگر مثل اتریوم، بر روی فناوری هش گراف خود پیاده‌سازی کرد. در این مقاله از هلواکس مگ با رمز ارز هدرا هش گراف آشنا می‌شوید.

ارز دیجیتال هدرا هش گراف چیست؟

هدرا هش گراف یک ارز دیجیتال می‌باشد. این ارز می‌خواهد به عنوان یک پلتفرم عمل کند. هدف ارز هدرا این است که هر کسی بتواند روی آن تراکنش داشته باشد و برنامه‌های کاربردی را اجرا کند. اما گروهی از نظارت‌گران بر نرم‌افزار نظارت داشته باشند. برای رسیدن به این هدف، هدرا مبادلات قابل‌توجهی ایجاد می‌کند که آن را از سایر پلتفرم‌ها متمایز می‌نماید.
با محدود کردن تعداد گره‌های درگیر در عملکردهای کلیدی مانند مهر زمانی و سفارش تراکنش، هدرا هش گراف می‌تواند به سرعت به نهایی شدن دست یابد و احتمال تغییرات در وضعیت تراکنش‌ها را کاهش دهد. ارز دیجیتال هدرا هش گراف هم یک ارز دیجیتال همه کاره و هم توکن ابزار شبکه Hedera است. رمز ارز HBAR در شبکه بومی خود برای پرداخت هزینه تراکنش‌ها استفاده می‌شود. توکن‌ها همچنین در گره‌های زنجیره‌ای شبکه قرار می‌گیرند تا یک سیستم رای‌گیری برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها فراهم کنند. این مکانیسم اثبات سهام مشابه سیستم‌های PoS پیاده‌سازی شده توسط اتریوم و سایر بلاکچین نیست، اما تقریبا همان نقش را ایفا می‌کند.

ارز دیجیتال هدرا هش گراف چگونه کار می‌کند؟

ارز دیجیتال هدرا هش گراف

ارز هدرا هش گراف بر اساس مفهومی از نظریه گراف به نام گراف‌های غیرچرخه‌ای جهت‌دار است. این نمودارها امکان ایجاد ساختارهای داده و جریان‌هایی را فراهم می‌کند که هرگز به حالت‌های قبلی باز نمی‌گردند. هنگامی که این ارز به عنوان پایه و اساس یک باز توزیع شده استفاده می‌شود، نمودارهای غیرچرخه‌ای تضمین می‌کنند که تراکنش‌ها پس از اضافه شدن به شبکه قابل تغییر نیستند. هدرا از این نمودارها میان‌گره‌ها برای پیاده‌سازی چیزی که متخصصان کامپیوتر به آن الگوریتم اجماع تحمل‌پذیر می‌نامند، استفاده می‌کند. این الگوریتم جایگزینی برای مکانیسم‌های آهسته و مبتنی بر رمزنگاری است که بر روی بلاکچین استفاده می‌شود. هدرا می‌گوید اجماع ABFT کارآمدتر، منصفانه‌تر و ایمن‌تر از روش‌های مرسوم تایید تراکنش است و تراکنش‌ها با هزینه و مصرف انرژی بسیار کمتر به شبکه اضافه می‌شوند. این فناوری ABFT است که ارز HBAR را ایمن می‌کند. ارز دیجیتال هدرا هش گراف بر روی شبکه هدرا هش گراف اجرا می‌شود، همان‌طور که ارز دیجیتال اتر در بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود.

چه چیزی ارز دیجیتال هدرا هش گراف را منحصربه‌فرد می‌کند؟

ارز هدرا هش گراف به دلیل اینکه یک ارز دیجیتال امن عمومی می‌باشد و مبتنی بر فناوری بلاکچین نیست، منحصربه‌فرد است. این مورد هم نقطه قوت و هم نقطه ضعف این ارز می‌باشد. اگرچه کد منبع شبکه مبتنی بر هش گراف به صورت عمومی در دسترس است، اما الگوریتم‌های ارز همچنان کار می‌کنند. چشم‌انداز آینده این ارز به کاربرانی اشاره می‌کند که برنامه‌هایی را ایجاد کرده است. این برنامه‌ها شامل پرداخت هزینه تراکنش و سایر هزینه‌ها به Hedera می‌باشد. با این حال، نقاط قوت شبکه و ارز Hedera قابل توجه است.
شبکه‌های هش گراف به‌اندازه بلاکچین‌ها در معرض مسائل مقیاس‌‌پذیری نیستند و هیچ استخراجی برای مصرف برق و آسیب رساندن به محیط‌زیست وجود ندارد. به گفته هدرا، تراکنش‌های ارز دیجیتال هدرا هش گراف نسبت به مشابه‌های خود در بلاکچین امن‌تر، سریع‌تر و ارزان‌تر هستند. هدرا می‌گوید که شبکه اصلی هدرا هش گراف در حال حاضر بیش از ۴.۵ میلیون تراکنش در روز را انجام می‌دهد.

کاربرد ارز دیجیتال هدرا هش گراف چیست؟

HBAR برای پرداخت هزینه‌های تراکنش، انجام پرداخت‌ها، پرداخت‌های خرد و محافظت از شبکه از طریق اجماع اثبات سهام استفاده می‌شود. در زیر برخی از صنایعی که به طور فعال از Hedera استفاده می‌کنند، آورده شده است:
– بهداشت
– رسانه
– کشاورزی
– لجستیک
– خرده فروشی
– فناوری
– خدمات مالی
– انرژی
– محیط‌زیست

توکنومیک ارز دیجیتال هدرا هش گراف

هر تراکنش به دفتر کل اضافه می‌شود و همه شعبه‌هایی که در بالا دیده می‌شوند برای همیشه وجود دارند. ارز دیجیتال هدرا هش گراف توکن اصلی شبکه عمومی Hedera است و موارد استفاده زیر را دارد:
– کارمزد تراکنش برای ایجاد انگیزه در منابع مالی کاربران.
– ایمن‌سازی شبکه از طریق اثبات اجماع سهام.

ارز دیجیتال هدرا هش گراف

آینده ارز دیجیتال هدرا هش گراف

هدرا هش گراف (HBAR) یک شبکه قدرتمند می‌باشد که بر ارائه یک بلاکچین پایدار و درجه یک سازمانی متمرکز شده است. پس از رسیدن به بالاترین سطح تاریخ ۰.۵۷ دلار، قیمت HBAR همراه با بقیه بازار کریپتو در سال ۲۰۲۲ سقوط کرد. امروزه این ارز، ۰.۰۶ دلار معامله می‌شود. با این حال، HBAR یکی از محبوب‌ترین رمزارزها می‌باشد. ارزش بازار آن حدود ۱.۹ میلیارد دلار است که HBAR را به یکی از ۵۰ ارز دیجیتال برتر تبدیل می‌کند. حدود ۶۰ درصد از کل عرضه HBAR با تقریبا ۳۰ میلیارد در گردش و حداکثر عرضه ۵۰ میلیارد دلار ارزش مالی، در گردش می‌باشد.
این دارایی در سال جاری عملکرد بسیار خوبی داشته است و سرمایه‌گذاران را در همه جا به جستجوی پیش‌بینی قیمت هدرا هش گراف ترغیب کرده است. ارز دیجیتال هدرا هش گراف در حال حاضر ۰.۰۶۴۹۴۵ دلار با ارزش بازار ۱,۹۸۵,۲۸۵,۱۷۹ دلار می‌باشد. این عامل این ارز را به سی و سومین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل می‌کند. عوامل متعددی ممکن است در حال حاضر باعث افزایش قیمت Hedera در سال ۲۰۲۳ شود.

پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال هدرا هش گراف

ارز دیجیتال هدرا هش گراف قیمت

طبق پیش‌بینی قیمت Hedera، قیمت HBAR تا روز ۷ آپریل ۰.۰۰۳۳۲۴ دلار افزایش یافت و تا ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ به ۰.۰۶۸۴۹۲ دلار می‌رسد. هدرا با کاهش ۱۱.۴۲ درصدی سکه علائم نزولی نشان داده است. با توجه به این موضوع، ما انتظار داریم که در هفته آینده بهبودی جزئی داشته باشیم. زیرا سرمایه‌گذاران از این کاهش به عنوان فرصتی برای خرید ارز دیجیتال هدرا هش گراف HBAR استفاده می‌کنند. قیمت فعلی هدرا در ۷ آپریل ۲۰۲۳ حدود ۰.۰۶۵۱۶۸ دلار است و در حال حاضر در رتبه ۳۳ از بین تمام ارزهای دیجیتال قرار دارد. مقدار عرضه در حال گردش برای رمز ارز هدرا ۳۰,۵۶۸,۴۹۵,۸۲۸ با ارزش کل بازار ۱,۹۸۶,۱۰۳,۷۲۷ دلار است.

جمع‌بندی

ارز دیجیتال هدرا هش گراف یک شبکه رمزنگاری عمومی است که به عنوان یک پلتفرم عمل می‌کند. هدرا ارزی است که هر کسی در آن می‌تواند تراکنش داشته باشد و برنامه‌های غیرمتمرکز ایجاد کند. این شبکه به هر شرکتی این امکان را می‌دهد که برنامه‌های غیرمتمرکز مقیاس‌پذیر (dApps) را بسازد و به کار گیرد. حرفه‌ای‌های ارز دیجیتال آینده این ارز را مثبت پیش‌بینی کرده‌اند.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: