از رمزارزها

ارز دیجیتال کرونوس (CRO) چیست؟ آینده رمز ارز کریپتو دات کام

ارز دیجیتال کرونوس (CRO) چیست؟ آینده رمز ارز کریپتو دات کام
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.86 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

CRO رمز ارز کریپتو دات کام می‌باشد. این ارز توسط پروتکل CRO که با نام Crypto.com نیز شناخته می‌شود، ساخته شده است. این توکن یک برنامه مالی غیر متمرکز (دیفای) و مبادله بلاکچینی را ارائه می‌دهد. همراه با این ارز می‌توانید کریپتو بخرید و بفروشید، ارز خود را به اشتراک بگذارید و با آن درآمد کسب کنید. همچنین همه ارزهای دیجیتال خود را در یک کیف پول جمع‌آوری کنید و بسیاری کارهای دیگر را می‌توان با این ارز انجام داد. در این مقاله از هلواکس مگ با ارز دیجیتال کرونوس (CRO) آشنا می‌شوید.

ارز دیجیتال کرونوس (CRO) چیست؟

ارز دیجیتال کرونوس اولین شبکه بلاکچین می‌باشد که با هر دو اکوسیستم اتریوم و cosmos همکاری و از DeFi ،NFT و متاورس پشتیبانی می‌کند. هدف این ارز این است که جامعه کاربران Web3 را با ارائه قابلیت پورت فوری برنامه‌ها و دارایی‌های رمزنگاری از زنجیره‌های دیگر آشنا کند. همچنین با هزینه کم، توان عملیاتی بالا و نهایی‌سازی سریع به طور انبوهی به جامعه کاربران Web3 کمک می‌کند. رمز ارز کریپتو دات کام از Ethermint پشتیبانی می‌کند که قراردادهای هوشمند و امکان انتقال سریع برنامه‌ها را از اتریوم و زنجیره‌های سازگار با EVM فراهم می‌کند. ارز اصلی تسویه حساب کرونوس یعنی CRO، رمز اصلی بلاکچین و زنجیره Crypto.org می‌باشد.
ارز دیجیتال کرونوس (CRO) که از روز اول با پروتکل IBC ساخته شده است، امکان همکاری و پل زدن به زنجیره Crypto.org را می‌دهد. این عملکرد یک زنجیره عمومی کاملا غیرمتمرکز، منبع باز و کارآمد انرژی با سرعت بالا و هزینه‌های کم است. همچنین قابلیت همکاری با سایر زنجیره‌های فعال IBC (به عنوان مثال،Cosmos Hub، Terra) را به روشی غیرمتمرکز تسهیل می‌کند.

ارز دیجیتال کرونوس (CRO) چگونه کار می‌کند؟

آزمایشگاه پروتکل (Crypto.com) یک اکوسیستم پرداخت است. این ارز طیف وسیعی از راه‌حل‌های مبتنی بر بلاکچین را برای کمک به افزایش پذیرش کریپتو و قرار دادن “ارز رمزنگاری شده در هر کیف پول” ارائه می‌دهد. طیف وسیعی از رمز ارز کریپتو دات کام را می‌توان در پنج محور گروه‌بندی کرد:

۱. پرداخت

این ارز به شما این امکان را می‌دهد که با ارز دیجیتال به بازرگانان، منابع مالی را ارسال، دریافت یا پرداخت کنید. کاربران همچنین می‌توانند از VISA Card برای نرخ‌های بین بانکی استفاده کنند و بازپرداخت و مزایای قانونی دریافت نمایند.

۲. تجارت

برنامه Crypto.com به شما امکان خرید، فروش، ارسال و ردیابی دارایی‌های رمزنگاری خود را می‌دهد و حساب خود را می‌توانید با فیات شارژ کنید. صرافی Crypto.com معاملات نقطه‌ای، مارجین و مشتقات و همچنین فعالیت‌های وام‌دهی و سهام ارز دیجیتال را امکان‌پذیر می‌کند. کاربران از بریتانیا، استرالیا، ایالات متحده، کانادا و آلمان می‌توانند مالیات را با استفاده از Crypto.com Tax محاسبه کنند.

ارز دیجیتال کرونوس (CRO)

۳. خدمات مالی

کاربران ارز دیجیتال کرونوس (CRO) همچنین می‌توانند به موارد زیر دسترسی داشته باشند.
– Crypto Earn که به سپرده‌های رمزنگاری شده سود پرداخت می‌کند.
– Crypto Credit که ارزهای دیجیتال را به عنوان وثیقه برای دریافت وام می‌پذیرد.
در همین حال، کیف پول Crypto.com DeFi یک کیف پول غیرقانونی است که از Cronos Bridge استفاده می‌کند. این مورد کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند DApps را در اکوسیستم‌های زنجیره هوشمند Cronos، Ethereum و Binance ذخیره کرده و به آن دسترسی داشته باشند.

۴. متاورس

Crypto.com یک پلتفرم NFT است. این سیستم به کاربران امکان می‌دهد کلکسیون‌های خود را فهرست کنند. همچنین با Crypto.com و بلاکچین Crypto.org و Ethereum یکپارچه شده است.

۵. زیرساخت بلاکچین

Crypto.com دو بلاکچین برای کمک به بهبود خدمات خود ساخته است. زنجیره Crypto.org، بلاکچین بومی Crypto.com می‌باشد که برای سرعت بخشیدن به تراکنش‌ها و به حداقل رساندن هزینه‌ها ساخته شده است. از Cosmos SDK و الگوریتم اجماع Tendermint Core برای کمک به ایمن‌سازی و مقیاس‌بندی تراکنش‌ها و همچنین دستیابی به نهایی‌شدن سریع استفاده می‌کند. اگر زنجیره ارز دیجیتال کرونوس (CRO) فعالیت‌های پرداخت و معاملات را تقویت کند، Cronos سازگاری با زنجیره‌های فعال‌شده EVM و ارتباطات بین بلاکچین (IBC) را فعال می‌کند.

توکنومیک ارز دیجیتال کرونوس (CRO)

بزرگ‌ترین ایراد کرونوس کریپتو است. Crypto.com سطح بالایی از کنترل متمرکز روی بلاکچین و عرضه CRO اعمال می‌کند. به عنوان مثال، در ۲۲ فوریه ۲۰۲۱، Crypto.com اعلام کرد که ۷۰ میلیارد توکن CRO را می‌سوزاند که اکثر آنها یک شبه از گردش خارج می‌شوند. در حالی که کاهش عرضه CRO از ۱۰۰ میلیارد به ۳۰ میلیارد برای دارندگان توکن عالی بود. Crypto.com هنوز ۵.۹ میلیارد CRO را کنترل می‌کند که تقریبا ۲۰٪ از کل CRO در گردش است.
علی‌رغم اینکه ممکن است برای برخی از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال یک انحراف باشد، CRO یک توکن صرافی با ابزار بی‌نظیر است. ارز دیجیتال کرونوس (CRO) نسبتا ثابت می‌باشد و نگه داشتن CRO به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا به کارمزدهای معاملاتی کمتری در صرافی Crypto.com دسترسی داشته باشند. به دارندگان CRO همچنین مشوق‌های زیادی برای به اشتراک گذاشتن CRO خود مانند APY بالا ارائه می‌شود.

کاربران ارز دیجیتال کرونوس (CRO)

آینده رمز ارز کریپتو دات کام

آینده توکن CRO کاملا به موفقیت پلتفرم Crypto.com بستگی دارد. این پلتفرم اکنون یک بازیگر بسیار بزرگ در صنعت کریپتو است که توانسته تعداد نسبتا زیادی از کاربران را جذب کند و همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. ادغام ارزهای دیجیتال در پرداخت‌های روزمره مدت‌ها می‌باشد که مورد تقاضا بوده و یک جایگاه امیدوارکننده است. با این حال، این پروژه همچنین دارای برخی اشکالات و پرچم قرمز می‌باشد:
– Crypto.com تنها شرکتی است که در زمینه ترکیب ارزهای دیجیتال با اقتصاد سنتی فعالیت می‌کند. رقابت در این زمینه بسیار شدید است.
– گذشته تجاری مدیرعامل این شرکت یعنی کریس مارشالک، کاملا مشکوک می‌باشد. قبل از تاسیس Crypto.com، او در بسیاری از سرمایه‌گذاری‌ها شرکت داشت که با شکست انجامید.
– هک ارز دیجیتال کرونوس (CRO) در ژانویه ۲۰۲۲ باعث شد بسیاری از کاربران امنیت این پلتفرم را زیر سوال ببرند.
– تعداد نسبتا قابل‌توجهی از بازخوردهای منفی از سوی کاربران پلتفرم وجود دارد. از جمله مشکلات اصلی گزارش شده، مشکلات در تایید، مشکلات احراز هویت پس از به‌روزرسانی برنامه و پشتیبانی فنی نامطلوب است.
– این شرکت از یک استراتژی تبلیغاتی نسبتا تهاجمی استفاده می‌کند. از جمله حمایت‌های مالی متعدد و حمایت‌های افراد مشهور که برخی در جامعه ارزهای دیجیتال آن را نگران‌کننده می‌دانند.

آینده رمز ارز کریپتو دات کام

پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال کرونوس (CRO)

با زیر پا گذاشتن همه محدودیت‌ها در سال آینده، Cronos مطمئنا نشانه‌های خوشبختی را برای معامله‌گران خود نشان می‌دهد. با پشتوانه قراردادهای هوشمند قوی، پیش‌بینی قیمت سکه CRO نشان می‌دهد که این توکن ممکن است به راحتی در سال ۲۰۲۳ به ۰.۱۵ دلار برسد. بیایید آینده قیمت سکه Crypto.com را بررسی کنیم. همچنین بدانیم که آیا باید توکن‌های CRO بخرید و روی آنها سرمایه‌گذاری کنید یا خیر. پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال CRO را در زیر می‌بینید:

پیش‌بینی قیمت کرونوس در سال ۲۰۲۳

با توجه به پیش‌بینی ارز دیجیتال کرونوس (CRO)، حداکثر و حداقل قیمت سکه در سال ۲۰۲۳ ممکن است به ترتیب حدود ۰.۳۲ دلار و ۰.۰۵ دلار باشد. در همان زمان، پیش‌بینی قیمت Crypto.com (CRO) ما نیز نشان می‌دهد که قیمت متوسط ممکن است ۰.۱۹ دلار باشد.

پیش‌بینی قیمت کرونوس در سال ۲۰۲۴

طبق پیش‌بینی قیمت سکه Crypto.com، این توکن ممکن است در سال ۲۰۲۴ بین ۰.۲۳ تا ۰.۵۰ دلار معامله شود، جایی که حداقل قیمت ۰.۲۳ دلار و حداکثر قیمت ۰.۵۰ دلار است. در حالی که پیش‌بینی Crypto.com همچنین نشان می‌دهد که قیمت متوسط ممکن است ۳۷ دلار باشد.

پیش‌بینی قیمت کرونوس در سال ۲۰۲۵

بر اساس روند قیمت گذشته، قیمت‌های ماکسیمم و مینیمم این ارز ممکن است به ترتیب حدود ۰.۷۰ دلار و ۰.۴۳ دلار در سال ۲۰۲۵ باشد. در حالی که میانگین قیمت CRO پیشنهاد شده طبق پیش‌بینی قیمت CRO ما در سال ۲۰۲۵، ۰.۵۷ دلار است.

جمع‌بندی

ارز دیجیتال کرونوس (CRO) یک رمز ارز رمزنگاری شده بومی زنجیره کرونوس است. این ارز یک بلاکچین غیرمتمرکز و منبع باز که توسط شرکت پرداخت، تجارت و خدمات مالی Crypto.com توسعه یافته است. حرفه‌ای‌های ارز دیجیتال آینده این ارز را خوب پیش‌بینی کرده‌اند.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: