از رمزارزها

ارز PEPE چیست؟ خرید ارز دیجیتال پپه قورباغه از صرافی ایرانی

ارز PEPE چیست؟ خرید ارز دیجیتال پپه قورباغه از صرافی ایرانی
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.14 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

ارز PEPE یک میم کوین با عرضه بیش از ۴۲۰ میلیارد واحدی است که ۱۰۰ درصد از توکن‌های آن در گردش هستند. این میم کوین سروصدای زیادی کرده است، زیرا توانسته بازده بیش از ۱۰۰۰ برابری را در کمتر از یک هفته به ثبت برساند. این ارز مبتنی بر میم پپه قورباغه در ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ بر روی بلاکچین اتریوم راه‌اندازی شد. در این مقاله از مجله اینترنتی هلواکس به بررسی ارز دیجیتال پپه قورباغه و نحوه خرید آن از صرافی ایرانی خواهیم پرداخت.

ارز PEPE چیست؟

هرکسی که به دنیای ارزهای دیجیتال علاقه دارد، مطمئنا تصویر یک قورباغه با ظاهر سبز رنگ را دیده است که در نمودارها و میم‌های زیادی استفاده می‌شود. ارز دیجیتال پپه یک میم کوین تازه تاسیس است که هیچ‌گونه ارزش ذاتی، نقشه راه و کاربردی ندارد. این ارز فقط برای سرگرمی ایجاد شده است و احتمالا برای کسب درآمد مناسب خواهد بود.
ارز PEPE شباهت بسیار زیادی به دیگر میم کوین‌ها نظیر شیبا اینو (Shiba Inu) و دوج کوین (Dogecoin) دارد. با این تفاوت که آن‌ها مبتنی بر میم سگ بودند و این یکی مبتنی بر میم قورباغه است. میم کوین PEPE در چند روز اول پیدایش خود به سرعت مشهور شد. دلیل عمده این شهرت، خرید جنجالی توسط یک اکانت پرمخاطب در توییتر که جامعه ارزهای دیجیتال را مجذوب خود کرد، به شهرت رسید.
یک سرمایه‌گذار ۰.۱۲۵ اتریوم خود را به ارزش حدود ۲۵۰ دلار با ۵.۹ تریلیون توکن PEPE مبادله کرد. با افزایش علاقه به این میم کوین، آن ۲۵۰ دلار تا ۱۹ آوریل ۲۰۲۳ به حدود ۱.۸ میلیون دلار افزایش یافت. بازدهی که تقریبا ۴۵ برابر سرمایه اولیه بود. بنابراین تعجب‌آور نیست که چشم‌انداز یک سود سریع، ده‌ها هزار سرمایه‌گذار دیگر را جذب این ارز کرد. آن‌ها امیدوار بودند تا قبل از رسیدن قیمت به سقف بالاتر، ارز پپه را خریداری کنند.

ارز PEPE چیست؟

بنیان‌گذاران ارز PEPE چه کسانی هستند؟

ارز PEPE در ۱۷ آوریل ۲۰۲۳ و در سکوت خبری راه‌اندازی شد. این کوین بر اساس میم پپه قورباغه که کارتونیست مشهور «مت فیوری» آن را در سال ۲۰۰۵ خلق نمود، شکل گرفت. اما مانند چندین توکن دیگر مبتنی بر میم‌ها، کوین PEPE نیز هیچ‌گونه ارتباط رسمی با مت فیوری یا شخصیت کارتونی اصلی آن ندارد.
ارز پپه قورباغه توسط یک کاربر ناشناس توسعه داده شد و در توییتر به محبوبیت رسید. قرارداد هوشمند توکن Pepe در Etherscan نشان می‌دهد که سازنده آن آدرس ۰x2afae7 می‌باشد. آدرسی که توکن و نقدینگی اولیه آن را در ارتفاع بلوک ۱۷.۰۴۶.۱۰۵ مستقر کرده است.
حساب رسمی PEPE در توییتر این ارز را به عنوان مهم‌ترین میم کوین موجود توصیف می‌کند و معتقد است که سگ‌ها دوران خود را سپری کرده‌اند. این ادعا اشاره‌ای به نسل قبلی میم کوین‌ها ازجمله دوج کوین است که زمانی محبوب بودند. البته این اعتقاد سازندگان ارز پپه است و شاید با واقعیت مطابقت نداشته باشد.

چه چیزی ارز PEPE را منحصربه‌فرد می‌کند؟

ارز PEPE با بهره‌مندی از میراث میم پپه قورباغه که شخصیتی با سابقه طولانی و بحث برانگیز است، یک پیشنهاد منحصربه‌فرد را در بازار میم کوین‌ها ارائه می‌دهد. تعهد پروژه به احترام به این شخصیت، آن را از حالت شوخی صرف خارج می‌کند و جذابیت آن را در جامعه کریپتو تقویت خواهد کرد.
یکی دیگر از جنبه‌های منحصربه‌فرد ارز PEPE، سیستم توزیع مجدد آن می‌باشد. زیرا به سپرده‌گذاران بلندمدت خود پاداش می‌دهد و کاربران را تشویق می‌کند تا آن را برای مدت طولانی‌تری نگه دارند. هدف توسعه‌دهندگان از انجام این کار، ارتقای انگیزه‌های دارندگان و افزایش شانس موفقیت پروژه در بلندمدت است.
مکانیسم توکن سوزی PEPE هم ماهیت متمایز آن را بیشتر برجسته می‌کند و هدف آن تعادل عرضه و تقاضا در بازار است. درنهایت، سیاست بدون کارمزد در اکوسیستم PEPE آن را از سایر ارزهای دیجیتال متمایز می‌کند. با عدم پرداخت کارمزد تراکنش، پروژه می‌تواند کاربران خود را گسترش دهد و مخاطبان بیشتری را جذب نماید

آیا ارز PEPE طرح کلاهبرداری است؟

در حال حاضر می‌توان با قطعیت زیادی گفت که ارز دیجیتال پپه قورباغه نمی‌تواند یک کلاهبرداری از نوع پامپ و دامپ باشد. زیرا تاکنون پامپ خوبی در کوین PEPE وجود داشته است و اگر یک طرح کلاهبرداری محسوب می‌شد، تاکنون دامپ (سقوط) بزرگ را تجربه کرده بود.
علاوه بر این، صرافی‌های سطح بالایی مانند هوبی (Huobi)، گیت (GATE) و بایننس، ارز دیجیتال پپه قورباغه را فهرست کرده‌اند. بنابراین بدون شک یک طرح پامپ و دامپ نخواهد بود. با این حال، از آنجایی که یک میم کوین است، مطمئنا نوسانات زیادی را تجربه خواهد کرد. پس سرمایه‌گذاری در آن باید آگاهانه، با پذیرش ریسک و پس از انجام تحقیقات شخصی صورت گیرد. در عین حال، نباید پول‌های حیاتی خود را بر روی این کوین سرمایه‌گذاری کنید.

آیا ارز PEPE طرح کلاهبرداری است؟

آینده ارز PEPE چگونه است؟

زمان زیادی از راه‌اندازی ارز PEPE نمی‌گذرد، بنابراین آینده کمی نامشخص است. برخی از کارشناسان ارز دیجیتال معتقد هستند که میم کوین‌ها بخش بزرگی از چشم‌انداز معاملات ارزهای دیجیتال هستند. بنابراین این احتمال وجود دارد که میم کوین‌هایی مانند PEPE همچنان درخشان ظاهر شوند.
از سوی دیگر، ارز دیجیتال PEPE ممکن است به سرنوشت بسیاری از میم کوین‌های دیگر دچار شده و ناگهان تسلیم شود. موردی که بی‌سابقه نیست و قبل از این میم کوین‌هایی مانند گریمیس کوین (Grimacecoin)، پامپ کوین (Pump Coin) و بسیاری دیگر در مدت کوتاهی از دید عموم محو شدند.
درنهایت، سوالی که برای سرمایه‌گذاران از‌جمله شخصی که نزدیک به ۶ تریلیون PEPE دارد، این است که آینده ارز دیجیتال پپه قورباغه به چه شکل خواهد بود؟ اما هیچ‌کدام از کارشناسان رمز ارزها از آینده خبر قطعی ندارند و فقط نظراتی خود را بر پایه تحلیل تاریخچه کوین ابراز می‌کنند.

آینده ارز PEPE چگونه است؟

نقشه راه ارز PEPE

نقشه راه ارز PEPE از سه مرحله عرضه، نگهداری و تسلط بر بازار تشکیل شده است. مرحله اول بر راه‌اندازی کوین و قرار گرفتن آن در فهرست پلتفر‌م‌های محبوبی مانند کوین گکو (CoinGecko) و کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) متمرکز بود.
مرحله دوم بر مشارکت‌های اجتماعی، تشکیل گروه در دیسکورد (Discord) و نگهداری آن توسط دارندگان تاکید دارد. درنهایت، فاز سوم با هدف جذب کاربران بیشتر، ایجاد آکادمی پپ، پپ تولز و فهرست شدن در صرافی‌های متمرکز درجه‌یک خواهد بود. در حال حاضر هدف کلی توسعه‌دهندگان بر دستیابی به بیش از ۱۰۰ هزار دارنده قرار گرفته است.

ارز PEPE را از کجا بخریم؟

همان‌طور که اشاره کردیم، در حال حاضر صرافی‌های بزرگ بین‌المللی ارز PEPE را فهرست کرده‌اند. روز به روز هم بر تعداد این صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز افزوده می‌شود. اما متاسفانه خرید از صرافی‌های خارجی با آی پی ایران امکان‌پذیر نیست. بنابراین باید از تغییر آی پی استفاده کرد که مشکلات خود را دارد و روز به روز هم سخت‌تر می‌شود.
اما خوشبختانه امکان خرید ارز دیجیتال PEPE از صرافی ایرانی هلواکس فراهم شده است. بدین منظور شما عزیزان می‌توانید به وب‌سایت صرافی رجوع کرده و پس از ثبت نام و احراز هویت، به خرید رمز ارز PEPE بپردازید. در صرافی هلواکس امکان خرید با ارز پایه ریال فراهم شده است و کافیست یکی از کارت‌های بانکی خود را به کیف پول خود در حساب صرافی مرتبط کنید.
پس از خرید رمز ارز پپه قورباغه می‌توانید آن را در کیف پول امن و اختصاصی هلواکس نگهداری کرده و با خیال راحت منتظر افزایش قیمت آن بمانید. درنهایت متذکر می‌شویم که تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهید و با آگاهی ۱۰۰ درصدی وارد خرید و فروش رمز ارزها شوید.

ارز PEPE را از کجا بخریم؟

جمع‌بندی

ارز PEPE یک میم کوین است و به میم کوین‌ها نباید به عنوان یک سرمایه‌گذاری نگاه کرد. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم در ابتدا بخش کوچکی از سرمایه خود را به خرید ارز دیجیتال PEPE اختصاص دهید. بر این اساس می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را با ریسک کمتر انجام دهید. اگر استراتژی شما بلندمدت باشد، می‌توانید به سادگی PEPE را خریده و آن را نگهداری کنید. سپس در زمانی که قیمت آن به ۴ الی ۵ برابر ارزش فعلی افزایش یافت، دست به فروش بزنید.