از رمزارزها

معرفی استیبل کوین PAXG، پکس گلد ارز دیجیتالی با پشتوانه طلا

معرفی استیبل کوین PAXG، پکس گلد ارز دیجیتالی با پشتوانه طلا
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.97 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

استیبل کوین PAXG که با نام ارز دیجیتال پکس گلد نیز شناخته می‌شود، توسط طلای فیزیکی پشتیبانی می‌شود. این دارایی مبتنی بر بلاکچین امکان خرید، فروش و معامله طلا را به روشی پایدار و مطمئن به کاربران ارائه می‌دهد. قیمت ارز PAXG به قیمت طلا وابسته است و هر واحد آن نشان‌دهنده یک اونس تروا طلا است. کاربران با سرمایه‌گذاری در PAXG از مزایای داشتن طلای فیزیکی و ذخیره‌سازی بدون دردسر آن بهره‌مند می‌شوند. در این مطلب از مجله اینترنتی هلواکس به بررسی ارز دیجیتال PAXG پرداخته‌ایم.

استیبل کوین PAXG چیست؟

استیبل کوین PAXG توسط طلای تخصیص‌یافته فیزیکی و نگهداری شده در خزانه‌های امن پشتیبانی می‌شود. PAXG برای پاسخگویی به نیازهای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند در طلا سرمایه‌گذاری کنند. اما به دلیل چالش‌های لجستیکی نگهداری و ذخیره طلای فیزیکی از این امر بازمی‌مانند. پکس گلد را می‌توان مانند هر ارز دیجیتال دیگری خرید، فروخت و معامله کرد. این امر دسترسی به آن را برای افراد آشنا با دارایی‌های دیجیتال آسان می‌کند.
ارزش PAXG با قیمت طلا در بازار نقدی مرتبط است. ارزش طلای پشتیبان PAXG نیز از طریق ممیزی‌های مکرر توسط حسابرسان شخص ثالث تایید می‌شود. بنابراین سرمایه‌گذاران در صورت تمایل می‌توانند PAXG خود را با طلای فیزیکی بازخرید کنند. علاوه بر این، PAXG را می‌توان به‌عنوان وسیله‌ای برای معاملات استفاده کرد. همان‌طور که از ارزهای دیجیتال دیگر استفاده می‌شود.
به طور کلی، Pax Gold ترکیبی منحصر به فرد از ارز دیجیتال و دارایی فیزیکی است. این ارز به افراد اجازه می‌دهد تا بدون موانع سنتی، مانند نیاز به ذخیره‌سازی و حمل‌ونقل در طلا سرمایه‌گذاری کنند. پکس گلد دسترسی و نقدینگی طلا را افزایش می‌دهد که آن را برای سرمایه‌گذاران خرد و کلان قابل استفاده می‌کند.

استیبل کوین PAXG چیست؟

تاریخچه استیبل کوین PAXG

شرکت پکسوس تراست (Paxos Trust Company) یک شرکت مالی و فناوری است که مقر آن در شهر نیویورک قرار دارد. این شرکت در زیرساخت بلاکچین تخصص دارد و ارز دیجیتال پکسوس گلد را ایجاد کرده است. پکسوس در سال ۲۰۱۲ توسط چارلز کاسکاریلا و ریچارد تئو، تحلیلگران سابق «گلدمن ساکس» و «سدار هیل کپیتال پارتنرز» تاسیس شد.
البته پکس گلد تنها پروژه ارز دیجیتال ایجاد شده توسط شرکت پکسوس نیست. آن‌ها علاوه بر پکس گلد، استیبل کوین پکس دلار را هم ایجاد کرده‌اند. پکسوس تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون دلار از سرمایه‌گذارانی مانند OakHC/FT، Mithril Partners و PayPal Ventures جمع‌آوری کرده است.
استیبل کوین PAXG مورد پذیرش فوق‌العاده سرمایه‌گذاران قرار گرفته است، به طوری که گهگاه بیش از ۴۰۰ میلیون دلار از آن به صورت ۲۴ ساعته معامله می‌شود. این ارز با پشتوانه قابل توجه سرمایه‌گذاران در سراسر جهان، آینده امیدوارکننده‌ای دارد. زیرا افراد بیشتری به دنبال سرمایه‌گذاری در فلز گرانبهای زرد هستند، اما ترجیح می‌دهند این کار را به طور کارآمد و ایمن انجام دهند.

تاریخچه استیبل کوین PAXG

استیبل کوین PAXG چگونه کار می‌کند؟

استیبل کوین PAXG با استاندارد ERC-20 بلاکچین اتریوم کار می‌کند. بنابراین قابلیت انتقال بین کیف پول‌ها، صرافی‌ها، پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و قراردادهای هوشمند را دارد. دارندگان ارز دیجیتال پکس گلد می‌توانند ارز خود را به شمش‌های طلای با کیفیت بالا تبدیل کنند. شمش‌های طلایی که تحت نظارت انجمن بازار شمش لندن و در انبارهای امن در سراسر جهان نگهداری می‌شوند.

پکسوس با اقدامات امنیتی درجه یک و طلای باکیفیت خود، به‌جز ۰.۰۲ درصد کارمزد تراکنش‌ها، هیچ هزینه نگهداری یا ذخیره‌سازی دیگری دریافت نمی‌کند. پکس گلد یک استیبل کوین است، به این معنی که ارزش آن فقط با ارزش طلا بالا و پایین می‌شود. این امر تضمینی بر پایدار بودن ارزش Pax Gold است و مانند سایر ارزهای دیجیتال نوسان ندارد.

ارز دیجیتال پکس گلد را می‌توان از یک صرافی ارز دیجیتال خریداری کرد. پس از خرید، در یک کیف پول دیجیتالی، شبیه به یک حساب بانکی سنتی ذخیره می‌شود. سپس می‌توان از آن برای خرید سایر ارزها، تبدیل به پول فیات یا بازخرید طلای ذخیره شده استفاده کرد.

پشتوانه فیزیکی طلای Pax Gold توسط شرکت‌های معتبر برینکس و لومیس حسابرسی و نگهداری می‌شود. بنابراین ذخایر طلای پکسوس کاملا ایمن و مطمئن است و به راحتی قابل بررسی خواهد بود. علاوه بر این، طلاها برای محافظت در برابر هرگونه از دست دادن یا سرقت بیمه شده‌اند.

استیبل کوین PAXG چگونه کار می‌کند؟

وجه تمایز استیبل کوین PAXG

Pax Gold یک دارای دیجیتالی منحصر به فرد است که فناوری بلاکچین، مالکیت طلا و قابلیت معامله آسان آن را فراهم می‌آورد. یک ارز دیجیتال با پشتوانه طلا که به‌گونه‌ای طراحی شده است تا روشی مطمئن برای نگهداری و تجارت طلا باشد.

۱. پشتوانه طلا

اصلی‌ترین وجه تمایز استیبل کوین PAXG نسبت به سایر کوین‌های باثبات، ماهیت پشتوانه طلا آن است. بنابراین هر واحد از ارز دیجیتال پکس گلد توسط شمش طلا پشتیبانی می‌شود. اطمینان از پشتوانه طلا، آرامش خاطر را برای سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند. همچنین نگرانی نوسانات و ماهیت غیرقابل پیش‌بینی سایر ارزهای دیجیتال را از بین می‌برد.

۲. قابل دسترسی برای همگان

یکی دیگر از وجوه تمایز پکس گلد این است که برای همه افراد قابل دسترسی خواهد بود. شما می‌توانید آن را در بسیاری از پلتفرم‌ها و صرافی‌ها معامله کنید که دسترسی به طلا را نسبتا آسان می‌کند. سرمایه‌گذاران با ارز دیجیتال پکس گلد می‌توانند به بازارهای سنتی طلا دسترسی داشته باشند.

۳. مدیریت شفاف

استیبل کوین PAXG یکی از معدود کوین‌های دارای پشتوانه است که به طور کاملا شفاف اداره می‌شود. ممیزی منظم طلای پشتوانه ارز دیجیتال می‌تواند شفافیت و اطمینان را برای سرمایه‌گذاری فراهم کند. نظارت‌هایی که تضمین می‌کند تا طلاها ملموس باقی بمانند و هیچ تناقضی بین میزان ذخایر طلا و توکن‌های در گردش پکس گلد وجود نداشته باشد.

۴. از بین بردن واسطه‌ها

یکی دیگر از جنبه‌های مهمی که پکس گلد را از رقبا متمایز می‌کند، این است که نیاز به واسطه‌ها یا هزینه‌های واسطه‌گری را از بین می‌برد. در حالی که روش‌های سنتی خرید و نگهداری طلا معمولا با هزینه‌ها و کارمزدهای قابل توجه همراه هستند. درواقع پکس گلد را باید پل دسترسی مالکیت طلا با استفاده از فناوری ارزهای دیجیتال دانست.

وجه تمایز استیبل کوین PAXG

آینده استیبل کوین PAXG

آینده استیبل کوین PAXG بسیار روشن و امیدوارکننده است. جهان در حال تغییر به سمت ارزهای دیجیتال است. همچنین افراد بیشتری به دنبال راه‌هایی برای سرمایه‌گذاری در دارایی‌های فیزیکی هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت صرافی هلواکس ارز دیجیتال PAXG را خریداری کنید. پکس گلد به سرمایه‌گذاران این فرصت را می‌دهد تا بدون نیاز به نقد کردن دارایی‌ها برای به دست آوردن طلای فیزیکی، طلا کسب کنند.
پکس گلد به دلیل ماهیت غیرمتمرکز آن بسیار ایمن است و خطر کنترل متمرکز بر دارایی طلا را از بین می‌برد. این یک لایه امنیتی اضافی برای سرمایه‌گذاران طلا است. علاوه بر این، پکس گلد بر روی بلاکچین کاملا قابل اعتماد و انعطاف‌پذیر اتریوم ساخته شده است. بنابراین می‌تواند از آخرین پیشرفت‌ها در فضای بلاکچین، مانند قراردادهای هوشمند و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) استفاده کند.
ارز دیجیتال پکس گلد این پتانسیل را دارد که نه‌تنها در بازار طلا بلکه در فضای دیفای نیز به یک دارایی ارزشمند تبدیل شود. پکس گلد را می‌توان در پروتکل‌های دیفای برای ارائه وثیقه وام و استقراض نیز استفاده کرد. این موضوع می‌تواند به طور قابل توجهی تقاضا برای این ارز دیجیتال را در آینده افزایش دهد و ارزش آن را بیشتر کند. پکس گلد یک فناوری جدید و کاملا نوآورانه است که می‌تواند بازار طلا را متحول سازد.

آینده استیبل کوین PAXG

جمع‌بندی

استیبل کوین PAXG با پشتوانه طلا روشی امن و راحت را برای سرمایه‌گذاری به افراد علاقه‌مند ارائه می‌دهد. ارز دیجیتال پکس گلد توسط طلای فیزیکی در انبارهای امن پکسوس پشتیبانی می‌شود و تحت نظارت‌های دقیق قرار دارد. بنابراین سرمایه‌گذاران با خرید ارز دیجیتال PAXG می‌توانند بدون چالش‌های لجستیکی نگهداری و ذخیره طلای فیزیکی، از آن به‌عنوان وسیله حفظ ارزش استفاده کنند.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: