از نگاه هلواکس

استراتژیست بلومبرگ: بیت کوین به عنوان یکی از بهترین دارایی‌های روی زمین

استراتژیست بلومبرگ: بیت کوین به عنوان یکی از بهترین دارایی‌های روی زمین
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.67 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

ارز دیجیتال و پرچم‌دار بیت کوین (BTC) از ژانویه حدود ۳۵ درصد سقوط کرده و این امر سرمای سختی را بر بازار ارزهای دیجیتال حاکم کرده است. درنتیجه، بسیاری از مردم در این فکر هستند که زمستان بازار رمز ارز چه مدت طول خواهد کشید و آیا نشانه‌هایی از آمدن بهار وجود دارد یا خیر.

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ اینتلیجنس، در گفتگو با کیتکو نیوز و با توجه به این اوضاع اظهار داشت: «به محض اینکه این روند نزولی در بازار دارایی‌های ریسک دار فروکش کند و ارزش‌گذاری‌ها دوباره بهبود یابد، ارزهای دیجیتال از تمام دارایی‌های مالی دیگر بهتر و مطمئن‌تر خواهند بود.»

پیش‌ازاین مک گلون اعلام کرده بود که بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ در مسیر رسیدن به ۱۰۰.۰۰۰ دلار قرار خواهد گرفت. این استراتژیست کالا در پاسخ به سؤالی درباره زمان خارج شدن بازار و سرمایه‌گذاران از زمستان کری پتو و اینکه چه اتفاقی باید بیفتد تا جرقه‌ای افزایشی رخ دهد، تصریح کرد:

“به نظر من ما در آستانه بازگشت بزرگ قرار داریم و این امر تازه شروع شده است. این بازگشت ممکن است مانند عواقب سال ۱۹۲۹ یا عواقب پس از سال ۲۰۰۸ باشد، شاید هم مانند دوره پس از سقوط ۱۹۸۷ باشد که در گذشته‌های دور شاهد بودیم. اما بزرگ‌ترین تورم ۴۰ ساله که اکثر مردم به چشم خود خواهند دید، تازه شروع شده است.”

او ادامه داد: «من فکر می‌کنم بهترین دارایی‌ها به طلا، اوراق قرضه بلندمدت و بیت کوین بازمی‌گردند و این سه بهترین عملکرد را خواهند داشت.»

این متخصص کالا انتظار دارد همه دارایی‌ها در مقطعی کوتاه از آینده نزدیک شکسته شوند. از نظر مک گلون، زمانی که بازارها ببینند بازده اوراق قرضه بلندمدت به اوج خود رسیده و انتظارات برای افزایش قیمت متوقف شده است، آنگاه قیمت طلا افزایش خواهد یافت که به عقیده او این اتفاق با کاهش بازار سهام رخ خواهد داد. تنها در این صورت است که قیمت طلا و اوراق قرضه بازگشته و صعودی می‌شوند و او همین روند را برای بیت کوین نیز پیش‌بینی می‌کند.