از نگاه هلواکس

شایعات مربوط به هک گالا گیمز و سقوط ارزش توکن GALA

شایعات مربوط به هک گالا گیمز و سقوط ارزش توکن GALA
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.46 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

در میان بحران مالی صنعت ارزهای دیجیتال، ارزش توکن بومی گالا گیمز به نام GALA، ۹۰ درصد کاهش یافت. اعضای انجمن حدس می‌زدند که دلیل این کاهش گسترده، هک آن باشد. با این حال شرکت شایعات را رد کرد و گفت همه چیز خوب است.
گالا گیمز یک شرکت بازی‌سازی بلاکچین است که در حین انجام بازی‌ها به بازیکنان با ارزهای دیجیتال و NFT پاداش می‌دهد.
این شرکت اخیرا با شبکه پالیگان شریک شد و از طریق pNetwork به زنجیره BNB متصل گردید. pNetwork به کاربران این امکان را می‌دهد تا توکن های خود را با هزینه تراکنش پایین معامله کنند.
GALA توکن اصلی گالا گیمز است که به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت و انتقال ارزش بین بازیکنان در پلتفرم عمل می‌کند.
بر اساس گزارش‌ها، پس از پیکربندی نادرست در پل pNetwork بسیاری از توکن‌های GALA ضرب و در صرافی هیوبی فروخته شدند. به دلیل این مشکل، توکن GALA در برخی از پلتفرم‌های صرافی ارز دیجیتال ۹۰ درصد کاهش یافت.
در همین حال، صرافی هیوبی اقداماتی را برای جلوگیری از ایجاد خطر برای حساب‌های کاربری انجام داد. در نتیجه، تصمیم گرفت این توکن را به طور موقت از فهرست پلتفرم خود حذف کند.
جیسون برینک، رییس گالا گیمز در توییتی نوشت که pNetwork فعالیت غیرعادی را در صرافی پنکیک سواپ آغاز کرده است. برینک همچنین به کاربران گفت که فعلا خرید pGALA در پنکیک سواپ را متوقف کنند.
این شرکت همچنین از ایجاد یک توکن جدید pGALA برای جایگزینی نسخه قدیمی صحبت کرد.
pNetwork یک شبکه عمومی است که بر روی بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود. این شبکه به عنوان پل امکان جابجایی دارایی‌های دیجیتال را در بلاکچین‌های مختلف فراهم می‌کند. شبکه‌های بلاکچینی که pNetwork از آنها پشتیبانی می‌کند شامل بیت کوین، اتریوم و موارد دیگر است.

 

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: