از نگاه هلواکس

تغییرات توییتر پس از آغاز کار ایلان ماسک چه خواهد بود؟

تغییرات توییتر پس از آغاز کار ایلان ماسک چه خواهد بود؟
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.62 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا که از سیاست‌های قبلی توییتر انتقاد کرده بود، اکنون رسما پرنده را آزاد کرد. طبق خبرها هفته گذشته بالاخره پس از کش و قوس فراوان، معامله خرید توییتر توسط ایلان ماسک نهایی شد. با این وجود اما تغییرات توییتر پس از مدیریت ایلان ماسک چه خواهد بود؟

اولین تغییرات توییتر پس از حضور مدیرعامل تسلا، برکناری برخی از مدیران ارشد این شرکت بود. همچنین بر اساس خبرها پلتفرم بایننس بررسی خواهد کرد که چگونه فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال ممکن است برای توییتر مفید باشند.

سخنگوی این شرکت گفت که این برنامه‌ها هنوز در مرحله اولیه و در حال کار روی جزییات هستند.

اخیرا ایلان ماسک اعلام کرده بود که اولویت اصلی او برای تغییرات توییتر حذف ربات‌های هرزنامه و کلاهبرداری است. او همچنین از سیاست‌های آزادی بیان این پلتفرم نیز انتقاد کرده بود. با این حال، ماسک در جدیدترین توییت خود مدعی شد که هیچ تغییری در این موضوع ایجاد نشده است.

در اوایل ماه جاری، توییتر مدعی شده بود که مدیرعامل تسلا تحت تحقیقات فدرال قرار دارد. همچنین خبرگزاری‌ها گزارش دادند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و کمیسیون تجارت فدرال در مورد سهام او در توییتر تحقیق می‌کنند.

در همین حال تبلیغات یعنی بخش قابل‌توجهی از درآمد توییتر شاید پس از معامله ضربه بخورد. زیرا برخی از تبلیغ‌کنندگان، از جمله شرکت جنرال موتورز طبق گزارش‌ها، تبلیغات خود را تا زمانی که مسیر توییتر مشخص شود، متوقف کردند.

لازم به ذکر است که در ۲۹ اکتبر، ماسک یک روز را صرف پاسخ به پیشنهادات کاربران برای تغییرات توییتر کرد.