اخبار روز

توییتر تحت رهبری ماسک چه تغییری در حوزه ارزهای دیجیتال خواهد داشت؟

توییتر تحت رهبری ماسک چه تغییری در حوزه ارزهای دیجیتال خواهد داشت؟
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.51 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

ماسک در گذشته از اعلام دیدگاه خود برای توییتر ابایی نداشته است. طبق اخبار توییتر تحت رهبری ماسک باعث افزایش آزادی بیان در این نرم‌افزار و حذف ربات‌های اسپم و حساب‌های جعلی خواهد شد.

اکنون در صورت خرید توییتر توسط ایلان ماسک آیا تغییراتی که او در ابتدا برای این پلتفرم اشاره کرد، به واقعیت تبدیل خواهند شد؟

توییتر یک ابزار ارتباطی و خبری محبوب برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال، کاربران و سرمایه‌گذاران است. به‌طوری‌که طبق گزارش‌ها، روزانه حدود ۱۲۰۰۰۰ توییت با موضوع بیت کوین در آن نوشته می‌شود.

با نگاه به اظهارات اولیه مالک تسلا می‌توان به تغییرات توییتر تحت رهبری ماسک تا حدودی پی برد. این موارد شامل تمرکز بر آزادی بیان، حذف ربات‌های اسپم، حساب‌های جعلی و حتی پرداخت‌ ارزهای دیجیتال می‌شوند.

یکی از حوزه‌های بالقوه تمرکز توییتر تحت رهبری ماسک حذف ربات‌های اسپم است. ماسک در طی یک سخنرانی در ماه آوریل گفت. اگر پیشنهاد او برای خرید توییتر موفقیت‌آمیز باشد، اولویت اصلی او حذف ربات‌های اسپم و کلاهبرداری از این پلتفرم خواهد بود.

همین‌طور توییتر تحت رهبری ماسک می‌خواهد که الگوریتمش را برای عموم در دسترس قرار دهد. حتی ماسک یک نظرسنجی برای این منظور ایجاد کرد. این نظرسنجی در نهایت بیش از یک میلیون رای داشت و ۸۲ درصد از پاسخ‌دهندگان، نظر مثبت داشتند.

البته مشخص نیست که ماسک چه چیزی در ذهن دارد. اما می‌تواند به این معنی باشد که کاربران بتوانند کدها را خوانده و از آن برای برنامه‌های خود استفاده کنند. همچنین پیشنهاداتی برای تغییرات در نحوه عملکرد آن ارائه دهند.

سایر ایده‌ها طرح‌هایی برای استفاده از فناوری بلاکچین و دریافت هزینه ۰.۱ دوج کوین در هر توییت است. در این رابطه ماسک بعدا گفت که امکان‌پذیر نمی‌باشد.