اخبار روز

مخالفت کاربران ارزهای دیجیتال با فرایند تایید هویت صرافی dYdX

مخالفت کاربران ارزهای دیجیتال با فرایند تایید هویت صرافی dYdX
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
5 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

بسیاری از کاربران در رسانه‌های اجتماعی مخالفت خود را با فرایند تایید هویت صرافی dYdX  اعلام کردند.

صرافی غیرمتمرکز dYdX اخیرا طی یک بیانیه در سایت خود نوشت. کاربران جدیدی که برای اولین تراکنش‌های خود پانصد USDC واریزی دارند می‌توانند مبلغ بیست و پنج USDC به‌عنوان هدیه دریافت کنند. البته این پاداش مشروط بر انجام فرایند تایید هویت صرافی dYdX  است.

اگرچه این پاداش کاملا داوطلبانه بوده، ولی بسیاری کاربران معتقدند که این هدیه مانند تجاوز به حریم خصوصی فرد می‌باشد. کریس بلک، بنیان‌گذار DeFi Watch، این صرافی را متهم به رشوه دادن به کاربران برای اسکن چهره آن‌ها کرد.

بلک گفت: فرایند تایید هویت صرافی dYdX  اشتباه است. آنها کاربران را به عمد گمراه می‌کنند. آنها می‌دانند که این اسکن‌ها مربوط به افراد بی‌گناه است. آن‌ها به کاربران جدید رشوه داده تا از حریم خصوصی خود به‌منظور راضی نگه‌داشتن قانون‌گذاران صرف‌نظر کنند.

اخیرا سخنگوی dYdX گفت که این صرافی نیازی به دریافت اطلاعات شخصی کاربران ندارد. این فرایند نیز صرفا برای جلوگیری از تقلب انجام شده است. مدیر ارشد حقوقی پالیگان در توییتر نوشت که فرایند تایید هویت صرافی dYdX   بدون ترکیب آن با سایر مشخصات کاربر ناکارآمد است.

آدام کوکران، یک شریک عمومی در Cinneamhain Ventures گفت: دلیل کار مهم نیست، این یک ایده کاملاً وحشتناک بوده و فورا باید غیرفعال شود. زیرا هیچ دلیل قابل قبولی برای جمع‌آوری اطلاعات بیومتریک کاربر وجود ندارد. بهتر است این برنامه تشویقی را به طور کامل لغو کنید.

بااین‌حال، ظاهرا این پلتفرم به نگرانی‌هایی مبنی بر ارائه خدمات اسکن صورت و نحوه ذخیره داده‌ها پاسخ نداده است.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: