اخبار روز

آغاز حراج دارایی های وویجر

آغاز حراج دارایی های وویجر
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
5 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

حراج دارایی های وویجر در نیویورک آغاز شده است. محل برگزاری حراج در دفتر مرکزی بانک سرمایه‌گذاری Moelis می‌باشد. وام‌دهنده ارزهای دیجیتال وویجر در حال حاضر ورشکسته است.

دادگاه ورشکستگی ایالات متحده گفت کهMoelis ، حراج دارایی های وویجر را برگزار می‌کند. Moelis بانک سرمایه‌گذاری این وام‌دهنده ارزهای دیجیتال می‌باشد.

هنوز مشخص نیست که چه تعداد از متقاضیان در مزایده حضور خواهند داشت. طرف‌های علاقه‌مند هنوز به طور رسمی معرفی نشده‌اند. اما صرافی‌های اف‌تی‌ایکس و بایننس هر دو علاقه خود را به دارایی‌های وویجر ابراز داشته‌اند.

لازم به ذکر است که وویجر با ورشکستگی وجوه مشتریان را مسدود کرده بود. مشتریان وویجر که پس‌انداز آنها توسط شرکت مسدود است، اکنون امیدوارند که با حراج دارایی های وویجر پول خود را پس بگیرند.

مشتریان وویجر از ابتدای جولای به‌ویژه پس از رکود بازار که وام‌دهنده را مجبور به تعلیق برداشت و سپس ورشکستگی کرد، قادر به دسترسی به وجوه خود نبوده‌اند.

اف‌تی‌ایکس، به‌منظور شرکت در حراج دارایی های وویجر پیشنهاد خود را مطرح کرد. این صرافی ۱۵ میلیون دلار پول نقد برای اطلاعات مشتریان وویجر به همراه مبلغی نامشخص برای دارایی‌ها پیشنهاد داد. اما وویجر آن را نامناسب دانست.

وویجر یک شرکت مستقر در نیویورک است که در ماه ژوئیه اعلام ورشکستگی کرد. در نتیجه سرمایه‌گذاری‌های وویجر متوقف شد.

درحالی‌که وویجر کاملا مبهم بود، از طریق سیاست‌های بازاریابی خود گفت. این سپرده‌های نقدی توسط شرکت بیمه فدرال (FIDC) بیمه شده است.

این اتفاق باعث شد که بسیاری از مشتریان باور کنند که سپرده‌های آن‌ها اکنون بیمه می‌باشد. اما بعدا مشخص شد که این شرکت بیمه نتوانسته از مشتریان محافظت کند.

طبق گزارش‌ها، یک مشتری وویجر گفت که او یک میلیون دلار در این پلتفرم ازدست‌داده است. او افزود که وجوه او عمدتا در یک استیبل کوین قرار داشت که بایستی تحت بیمه FDIC باشد.