اخبار روز

گروه هکری انانیموس متعهد شد که جرائم دو کوان را آشکار کند

گروه هکری انانیموس متعهد شد که جرائم دو کوان را آشکار کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
5 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

گروه هکری انانیموس (Anonymous) در کانال یوتیوب خود اعلام کرد شکی نیست که جرائم دو کوان بسیار بیشتر از این هستند. گروه هکری انانیموس متعهد شده تا اطمینان حاصل شود که دو کوان، بنیان‌گذار ترا در رابطه با فروپاشی اکوسیستم‌های ترا لونا و ترا یو اس تی در اسرع وقت به دست عدالت سپرده می‌شود.

این گروه هکری در ویدیوی روز یکشنبه فهرستی از تخلفات ادعایی دو کوان ازجمله نقد کردن ۸۰ میلیون دلار در ماه از لونا و یو اس تی قبل از فروپاشی آن‌ها را مجدداً تکرار کرد. همچنین به نقش او در سقوط استیبل کوین بیسیس کش که گویا دو کوان با نام مستعار «ریک سانچز» در اواخر سال ۲۰۲۰ با آن همکاری می‌کرده اشاره کرد.

در این ویدیو گفته می‌شود: «دو کوان اگر می‌شنوی باید بگوییم که متأسفانه برای جبران آسیبی که وارد کرده‌ای هیچ کاری نمی‌توانی انجام دهی. در این مرحله، تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که تو را پاسخگو کنیم و مطمئن شویم که در اسرع وقت به دست عدالت سپرده می‌شوی!».

گروه هکری انانیموس اعلام کرد که از زمان ورود دو کوان به فضای رمزنگاری به بررسی اقدامات و جرائم او می‌پردازد. این گروه مدعی است که اقدامات مخربانه و جرائم دو کوان بسیار بیش از این‌ها بوده است. این گروه هکری همچنین از دو کوان به دلیل تاکتیک متکبرانه او در ساکت کردن رقبا و منتقدان انتقاد کرد.

گروه هکری انانیموس یک گروه فعال بین‌المللی غیرمتمرکز است که به دلیل سازمان‌دهی حملات سایبری علیه مؤسسات دولتی، آژانس‌ها و شرکت‌های خصوصی شناخته می‌شود.

به نظر می‌رسد که دو کوان در حال حاضر باید نگران تهدیدهای بزرگ‌تر و ملموس‌تری باشد. بنیاد ترافورم که دو کوان یکی از بنیان‌گذاران آن است، تحت تحقیقات متعدد مقامات کره جنوبی ازجمله ادعای اختلاس بیت کوین (BTC) از خزانه‌داری این شرکت قرار دارد.

منبع: cointelegraph