اخبار روز

ارز دیجیتال فلوکی در سه صرافی جدید لیست شده است

ارز دیجیتال فلوکی در سه صرافی جدید لیست شده است
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.16 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

ارز دیجیتال فلوکی، اخیرا با لیست شدن در سه صرافی جدید به نقطه عطف مهمی رسیده و قیمت آن ده درصد افزایش یافته است.

بنابراین با لیست شدن در صرافی‌های جدید این ارز دیجیتال برای رشد بیشتر آماده است و می‌تواند به یک بازیگر اصلی در این صنعت تبدیل شود.

اخیرا Coin.ph بزرگترین و معتبرترین صرافی ارزهای دیجیتال در فیلیپین، این میم کوین را به فهرست خود اضافه نمود. بنابراین کاربران اکنون می‌توانند به راحتی ارز دیجیتال فلوکی را مستقیما با پزو فیلیپین در این پلتفرم معامله کنند.

همچنین پلتفرم ABX مستقر در امارات نیز این ارز دیجیتال را در لیست خود قرار داده است. این موضوع به ارز دیجیتال فلوکی اجازه می‌دهد تا به بازار پر رونق ارزهای دیجیتال در امارات دسترسی داشته باشد و حضور خود را در منطقه خاورمیانه گسترش دهد.

صرافی دیگری که این میم کوین را به لیست خود اضافه کرده، پلتفرم هات کوین در کشور استرالیا است. هات کوین در استرالیا با بیش از ۵ میلیون کاربر از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد. در نتیجه این موضوع می‎تواند باعث افزایش فعالیت فلوکی در استرالیا شود.

لازم به ذکر است که استقبال از ارز دیجیتال فلوکی پس از لیست شدن آن در بایننس به طور پیوسته افزایش یافته است. این اتفاق به افزایش محبوبیت فلوکی کمک کرده و توجه علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال در سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

بنابراین لیست شدن اخیر این میم کوین در سه صرافی جدید نه تنها دامنه فعالیت آن را افزایش داده، بلکه تاثیر مثبتی بر عملکردش نیز داشته است.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: