اخبار روز

امکان پرداخت مالیات با استفاده از ارزهای دیجیتال در برزیل

امکان پرداخت مالیات با استفاده از ارزهای دیجیتال در برزیل
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.82 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

قدیمی‌ترین بانک برزیل به ساکنان کشور این امکان را می‌دهد تا مالیات خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال پرداخت کنند. این اتفاق با همکاری بانکو دو برزیل و شرکت بیت فای صورت می‌گیرد.
از طریق این همکاری، شهروندان اکنون می‌توانند به راحتی مالیات، هزینه‌ها و تعهدات دولتی خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال بپردازند.
مکانیزم پشت این سرویس شبیه به پرداخت هزینه بلیط توسط مشتریان با گرفتن بارکد است. با استفاده از اپلیکیشن بیت فای، مالیات‌دهندگان فقط باید ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس قبل از پرداخت مالیات، بارکد را اسکن نمایند.
بنابراین اتخاذ موفقیت‌آمیز این ابتکار علاوه‌بر ارائه یک روش پرداخت مالیاتی راحت و آسان برای شهروندان، احتمالا می‌تواند چشم انداز بانکی را متحول کند.
لوکاس شوچ بنیان‌گذار و مدیرعامل بیت فای نیز اقتصاد دیجیتال را کاتالیزوری برای پیشرفت کشور دانست. او افزود این مشارکت امکان گسترش استفاده و دسترسی به اکوسیستم ارزهای دیجیتال را با پشتیبانی بانکو دو برزیل فراهم می‌کند.
کشور برزیل به‌طور گسترده یکی از کشورهای دوستدار ارز دیجیتال در جهان به حساب می‌آید. به‌عنوان مثال شهر ریودوژانیرو برزیل در اکتبر ۲۰۲۲، پرداخت مالیات با استفاده از ارزهای دیجیتال را پذیرفت.
در دسامبر ۲۰۲۲ نیز برزیل چارچوبی را تصویب کرد که استفاده از ارزهای دیجیتال را به عنوان یک روش پرداخت در داخل کشور قانونی می‌کند.
قبلا نیز به شهروندان این کشور گفته شده بود که آنها ملزم به پرداخت مالیات بر معاملات ارزهای دیجیتال هستند. با این حال، همه سرمایه‌گذاران در برزیل نیازی به اعلام معاملات خود ندارند، زیرا تنها افرادی که بیش از ۶۷۰۰ دلار ارز دیجیتال معامله می‌کنند باید مالیات بر درآمد بپردازند.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: