اخبار روز

انتقال ۱۱۵ میلیارد توکن شیبا اینو توسط یک نهنگ ناشناس

انتقال ۱۱۵ میلیارد توکن شیبا اینو توسط یک نهنگ ناشناس
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.98 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

این نهنگ ناشناس مقدار خیره‌کننده حدود ۱۱۵ میلیارد توکن شیبا اینو به ارزش ۱.۴ میلیون دلار را جابه‌جا کرده است.

یک کاربر توییتر در صفحه خود نوشت که یک نهنگ مرموز حدود ۱۱۵ میلیارد توکن شیبا اینو را به یک کیف پول انتقال داده است. آدرس ارسال‌کننده اکنون دارای صفر شیبا اینو می‌باشد.

وب‌سایت اتر اسکن گفت ۱۱۵ میلیارد توکن شیبا اینو به کیف پول بایننس ارسال گردید. اتر اسکن یک وب‌سایت است که به شما امکان جستجوی رایگان بلاکچین اتریوم را می‌دهد.

لازم به ذکر است که این ۱۱۵ میلیارد توکن شیبا اینو تنها انبار آن‌ها نبود که به این صرافی ارسال شد. سه آدرس دیگر نیز در مجموع ۲۷۲ میلیون شیبا به همان کیف پول بایننس ارسال کردند.

تراویس جانسون سازنده بازی‌های گوشی‌های هوشمند در توییتر خود پست جدیدی درباره شروع یازدهمین ماه توکن سوزی شیبا اینو نوشت. کمپین رایت شیبا او در نوامبر سال گذشته تاسیس شد. جانسون تاکنون در مجموع ۲,۷۹۴,۸۸۱,۶۴۱ توکن شیبا را حذف کرده است.

اوایل سال جاری، او برای یک برنامه وابسته به آمازون ثبت‌نام کرد. سپس به استفاده از سود حاصل از حق کمیسیون برای خرید و سوزاندن شیبا اینو پرداخت.

ردیاب تراکنش‌های شیبا اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع ۱۳۰،۶۹۵،۹۸۷ توکن آن از بین رفته است. بااین‌حال، این مقدار شیبا ۶۹.۵۹ درصد کمتر از مقدار سوزانده شده در روز قبل می‌باشد.

به‌طورکلی، نهنگ‌ها اکنون ترجیح می‌دهند که شیبا اینو را حفظ کنند، به‌جای اینکه توکن‌های خود را بفروشند. بنا بر آمار، صد نهنگ بزرگ موجود در اتریوم اکنون دارای ۱۲ هزار میلیارد شیبا اینو هستند که ارزش آن ۱۴۷,۳۱۲,۱۶۲ دلار ارزیابی شده است.