اخبار روز

تلاش ایلان ماسک برای افزدون ارزهای دیجیتال به سیستم پرداخت توییتر

تلاش ایلان ماسک برای افزدون ارزهای دیجیتال به سیستم پرداخت توییتر
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.49 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

طبق گزارش‌ها، ایلان ماسک دستور داده تا سیستم پرداخت توییتر به گونه‌ای ساخته شود که امکان افزودن ارزهای دیجیتال به آن در آینده وجود داشته باشد.
لازم به ذکر است که سیستم پرداخت توییتر برای شروع از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند. اما قابلیت اضافه کردن ارزهای دیجیتال در آینده را خواهد داشت.
در اوایل دسامبر، تصاویری به بیرون درز پیدا کرد که کوین‌های توییتر را نشان می‌داد. یعنی یک دارایی دیجیتال مخفی در حال توسعه که برای پرداخت‌ها در پلتفرم استفاده شود و بسیاری امیدوار بودند که این توکن نوعی ارز دیجیتال باشد.
با این حال، خبرهایی که در مورد سیستم پرداخت توییتر فاش شده است، هیچ اشاره‌ای به فناوری بلاکچین یا ارز دیجیتال ندارد و این موضوع باعث ناراحتی جامعه گردید.
همچنین اخیرا شایعاتی منتشر شد که توییتر در حال کار بر روی یک کیف پول است که از سپرده‌گذاری و برداشت ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. ولی با این وجود، سیستم پرداخت توییتر تنها با پشتیبانی ارزهای فیات پیش خواهد رفت.
به همین منظور، توییتر فرآیند درخواست مجوزهای نظارتی را آغاز کرده که به آن‌ها اجازه ایجاد این سیستم را می‌دهد. بر اساس خبرها احتمالا روند صدور این مجوز برای پلتفرم ظرف یک سال آینده تکمیل شود.
در ماه نوامبر نیز توییتر در شبکه اجرای جرائم مالی وزارت خزانه داری آمریکا ثبت نام نمود که به آن‌ها اجازه می‌دهد پرداخت‌ها را پردازش کنند.
همچنین پس از تایید این مجوزها در آمریکا، توییتر بلافاصله به دنبال دریافت تاییدیه‌های نظارتی در سطح بین‌المللی خواهد رفت.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: