اخبار روز

توقف انتشار استیبل کوین BUSD توسط پکسوس

توقف انتشار استیبل کوین BUSD توسط پکسوس
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.98 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

بر اساس خبرها دپارتمان خدمات مالی نیویورک به شرکت بلاکچین پکسوس دستور داده تا انتشار استیبل کوین BUSD را متوقف کند.
این اقدامات پس از آن صورت گرفت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به پکسوس گفت که BUSD یک اوراق بهادار ثبت‌نشده است. در مقابل شرکت پکسوس نیز مشتریان را از تصمیم خود برای پایان دادن به رابطه با بایننس برای انتشار استیبل کوین BUSD آگاه کرد.
جدیدترین اقدام نظارتی در مورد سومین استیبل کوین بزرگ در پی بررسی‌های فزاینده پیرامون بازار ارزهای دیجیتال انجام شد. کمیسیون همچنین اخیرا اعلام کرد که خدمات سهام‌داری در ارزهای دیجیتال قانون اوراق بهادار را نقض می‌کند.
بنابراین آن‌ها به کراکن دستور دادند که پیشنهاد سهام خود را به‌طور کامل ببندد. صرافی کوین بیس نیز با این مشکل مواجه است و ادعا می‌کند که محصولات سهام آن اوراق بهادار نیستند.
بحث اوراق بهادار در بازار ارزهای دیجیتال طولانی مدت بوده و از زمانی که کمیسیون شکایتی علیه ریپل تنظیم کرد، مورد توجه قرار دارد. ازاین‌رو رای نهایی دادگاه ریپل بر آینده این بازار تاثیرگذار است.
با این حال، اتهامات علیه انتشار استیبل کوین BUSD می‌تواند چالش بزرگی برای این صنعت باشد. زیرا استیبل کوین‌ها برای کاربرانی که اولین گام‌های خود را به سمت ارزهای دیجیتال برمی‌دارند، یک گزینه محبوب هستند.
با این حال کارشناسان معتقدند در حالی که استیبل کوین‌ها برای داشتن ارزش ثابت ایجاد می‌شوند. اما دارندگان می‌توانند از راه‌های مختلفی مانند پوشش ریسک و سهام از آن سود ببرند. بنابراین اگر استیبل کوین BUSD با انتظار کسب درآمد ایجاد شده باشد می‌توان آن‌ را یک اوراق بهادار در نظر گرفت.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: