اخبار روز

رابرت اف کندی جونیور بیت کوین را نماد دموکراسی دانست

رابرت اف کندی جونیور بیت کوین را نماد دموکراسی دانست
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.23 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

رابرت اف کندی جونیور اخیرا اعلام کرد که شخصا روی بیت کوین سرمایه‌گذاری نمی‌کند. با این حال گفت که کمپین ریاست‌جمهوری او برای اولین بار در تاریخ کمک‌های مالی را به صورت بیت کوین می‌پذیرد. رابرت، برادرزاده سی و پنجمین رئیس‌جمهور آمریکا، جان اف کندی می‌باشد.
وی اخیرا در در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۳ این موضوع را اعلام کرد. رابرت اف کندی جونیور همچنین در این مراسم، ارزهای دیجیتال را نماد دموکراسی و آزادی دانست.
او اظهار داشت که ارزهای دیجیتال موتور اصلی نوآوری هستند و دولت آمریکا در حال توقف این صنعت است. کندی افزود من مدافع سرسخت آزادی‌های مدنی هستم و بیت کوین هم یک تضمین برای این آزادی‌ می‎باشد.
رابرت اف کندی جونیور با شرکت در رویداد بیت کوین، نه تنها نظر جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد. بلکه منبع بزرگی برای میلیون‌ها دلار کمک مالی معرفی نمود.
در طول انتخابات گذشته، سم بنکمن فراید مدیرعامل سابق صرافی FTX، حدود ۴۰ میلیون دلار برای حمایت از نامزدها اهدا کرد.
این اظهارات نامزد ریاست‌جمهوری در حالی است که دولت آمریکا فشارها بر صنعت ارزهای دیجیتال را افزایش داده است. این اتفاق در نتیجه عدم اطمینان در بین کاربران را گسترش می‌دهد و به این صنعت آسیب می‌رساند.
رابرت اف کندی جونیور افزود اگر اقتصاد آمریکا از ارزهای دیجیتال مختلف پشتیبانی کند، می‌تواند انعطاف‌پذیرتر شود. او در گذشته نیز مخالفت خود با ارزهای دیجیتال بانک مرکزی را اعلام نموده بود.
کندی گفت اگر من رئیس‌جمهور شوم، شما کیف پول ارز دیجیتال خود را خواهید داشت و دولت در این رابطه دخالتی نمی‌کند. وی همچنین افزود که در چنین شرایطی، دولت اقدامات لازم را انجام خواهد داد تا همه بتوانند در خانه خود به استخراج بیت کوین بپردازند.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: