اخبار روز

راه‌اندازی یک قطب جدید بلاکچین توسط صرافی بایننس در گرجستان

راه‌اندازی یک قطب جدید بلاکچین توسط صرافی بایننس در گرجستان
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
5 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس با راه‌اندازی یک قطب جدید بلاکچین در کشور گرجستان به گسترش دامنه جهانی خود ادامه می‌دهد.
بایننس با اشاره به این قطب جدید بلاکچین به عنوان یک پایگاه وب ۳، می‌خواهد استعدادها را به بخش بلاکچین جذب کرده و فرصت‌های شغلی بیشتری ایجاد نماید.
بر اساس خبرها، بخش بایننس گرجستان ۲۵ نفر را استخدام کرده که با بخش‌های دولتی و خصوصی برای برگزاری رویدادهای آموزشی همکاری می‌نمایند. این شرکت ارز دیجیتال انتظار دارد با راه‌اندازی قطب جدید بلاکچین خود در گرجستان تا پایان سال ۲۰۲۳ ده‌ها شغل دیگر ایجاد کند.
ولادیمیر اسمرکیس، مدیر منطقه‌ای بایننس گفت که گرجستان یکی از مبتکرترین کشورهای منطقه می‌باشد و از نظر سطح پذیرش ارزهای دیجیتال پیشرو است. او سطح فعلی پذیرش ارزهای دیجیتال در گرجستان را ۸ از ۱۰ ارزیابی کرد و گفت که هیچ چالش جدی برای پذیرش بیشتر آن وجود ندارد.
اسمرکیس تاکید کرد که تنظیم‌کننده‌های گرجستان معتقدند که محدودیت‌های سخت‌گیرانه در بازار ارزهای دیجیتال اغلب می‌تواند منجر به عواقب منفی شود. او همچنین گفت توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان زیادی در گرجستان وجود دارند که پروژه‌های مستقل بلاکچین را ایجاد می‌کنند، در نتیجه این کشور سکوی پرشی عالی برای توسعه صنعت است.
اسمرکیس همچنین با بیان این‌که بایننس دارای دفتر در این کشور می‌باشد، افزود اقدامات قانونی برای ایجاد قطب جدید بلاکچین در حال انجام است.
در اوایل سال جاری نیز صرافی بایننس با ایجاد یک درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال به نام سیتی پی، وارد همکاری با آژانس نوآوری و فناوری گرجستان شد. همچنین یک طرح خیریه به منظور حمایت از آموزش وب ۳ برای زنان راه‌اندازی کرد.
مدیر عامل بایننس نیز برای اولین بار در نوامبر ۲۰۲۲ از گرجستان بازدید کرده و به دیدار ایراکلی گاریباشویلی نخست‌وزیر گرجستان رفت.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: