اخبار روز

رونمایی کاردانو از ربات چت هوش مصنوعی جیرولامو

رونمایی کاردانو از ربات چت هوش مصنوعی جیرولامو
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.92 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

بلاکچین کاردانو از ربات چت هوش مصنوعی جیرولامو رونمایی کرد. این ربات که با نام جیرولامو ریاضی‌دان معروف ایتالیایی نام‌گذاری شده است، از ورود این شرکت به صنعت هوش مصنوعی خبر می‌دهد.
بر اساس گزارش‌ها، ربات چت هوش مصنوعی جیرولامو برای پاسخگویی به مجموعه وسیعی از سوالات تخصصی و عمومی طراحی شده است. بنابراین کاربران می‌توانند برای کسب اطلاعات با ربات تعامل داشته باشند.
بااین‌حال، ویژگی منحصربه‌فرد ربات، توانایی آن در تولید و تفسیر تصاویر نهفته می‌باشد که یک بعد بصری به عملکرد آن اضافه می‌کند. این قابلیت یک دستاورد فنی و یک برنامه کاربردی است که تجربه کاربر را در فضای هوش مصنوعی افزایش می‌دهد.
کاردانو همچنین معیارهای خاصی را برای علاقه‌مندان به شرکت در آزمایش ربات چت هوش مصنوعی جیرولامو تعیین کرده است. آن‎ها گفتند شرکت‌کنندگان در این آزمایش باید حداقل ۵۰۰۰ توکن CGI داشته باشند.
طبق گزارش‌ها، حضور این شرکت در صنعت هوش مصنوعی با چت بات گریس آغاز گردید. ربات گریس برای بهبود مراقبت‌های بهداشتی طراحی شده است. این پروژه به‌عنوان یک گام اساسی عمل کرد و توانایی کاردانو را برای ترکیب فناوری هوش مصنوعی با برنامه‌های کاربردی و دنیای واقعی به نمایش گذاشت.
ارتباط اخیر چارلز هاسکینسون بنیان‌گذار کاردانو با سام آلتمن نیز نشان‌دهنده آرزوهای شرکت برای گسترش بیشتر اکوسیستم بلاکچین خود است. این موضوع بر تعهد مستمر کاردانو به حضور در خط مقدم یکپارچه‌سازی بلاکچین و هوش مصنوعی تاکید می‌کند.
همچنین با طیف متنوعی از عملکردها، ربات چت هوش مصنوعی جیرولامو توانایی ایجاد تغییرات بنیادینی در نحوه تعامل با فناوری هوش مصنوعی دارد.