اخبار روز

سقوط ناگهانی قیمت میم کوین پپه

سقوط ناگهانی قیمت میم کوین پپه
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.93 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

قیمت میم کوین پپه که اخیرا رشد قابل توجهی داشته بود، بیش از ۴۲ درصد سقوط کرد و به یک سرمایه‌گذار صدها هزار دلار ضرر وارد کرد.
بر اساس داده‌ها، یک سرمایه‌گذار اخیرا حدود ۹۶۲.۳ میلیارد توکن پپه را با استفاده از ۷۰ رپد بیت کوین و ۴۷۰ اتریوم خریداری نمود.
با این حال، قیمت میم کوین پپه از آن زمان تاکنون ۴۲ درصد کاهش یافته و ارزش دارایی‌های این سرمایه‌گذار ارز دیجیتال اکنون تنها ۲.۴ میلیون دلار برآورد می‌شود که نشان‌دهنده ضرری بیش از ۶۰۰ هزار دلار است.
علی‌رغم کاهش اخیر قیمت میم کوین پپه، این توکن همچنان دارای ارزش بازاری بیش از ۱ میلیارد دلار است که آن را به چهل و پنجمین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل می‌کند.
این ارز دیجیتال از زمان آغاز به کار خود در ۱۴ آوریل، توجهات زیادی را به خود جلب کرده و شاهد حجم معاملات بیش از ۶۳۶ میلیون دلار در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.
با وجود اینکه میم کوین پپه شاهد نوسانات شدید قیمت بوده، اما در طی سه هفته گذشته تعداد دارندگان این میم کوین به طور پیوسته افزایش یافته است.
لازم به ذکر است که پیش‌بینی قیمت میم کوین پپه، کار بسیار دشواری می‌باشد. زیرا قیمت‌ میم کوین ‌ها بیشتر به تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و علاقه جامعه بستگی دارد.
میم کوین‌ها از زمان ایجاد دوج کوین در سال ۲۰۱۳، نقشی اساسی در صنعت ارزهای دیجیتال ایفا کرده‌اند. با این حال به دلیل فقدان هیچ گونه اصولی، سرمایه‌گذاری در میم کوین‌ها می‌تواند یک تجارت فوق‌العاده خطرناک باشد.