اخبار روز

شرکت سیرکل از راه‌اندازی استیبل کوین مبتنی بر یورو خبر داد

شرکت سیرکل از راه‌اندازی استیبل کوین مبتنی بر یورو خبر داد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.16 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت سیرکل یک استیبل کوین مبتنی بر یورو با نام یورو کوین در بلاکچین آولانچ راه‌اندازی نمود. سیرکل هدف این اقدام را ارائه خدمات مالی سریع‌تر و کارآمدتر برای کاربران عنوان کرد.
شرکت سیرکل گفت که استیبل کوین مبتنی بر یورو به کاربران این امکان را می‌دهد که به همراه USDC تراکنش‌ها را به یورو نیز انجام دهند.
این استیبل کوین به طور کامل با ذخایر یورو پشتیبانی می‌شود. این یعنی معادل هر توکن EUROC، یورو در موسسات مالی تحت نظارت آمریکا نگهداری می‌گردد.
این توسعه نشان‌دهنده یک گام مهم دیگر برای شرکت سیرکل است. این شرکت اخیرا سخت تلاش نموده تا با استیبل کوین‌های معتبری مانند تتر رقابت کند.
ژوایو رجیناتو معاون شرکت گفت که راه اندازی استیبل کوین مبتنی بر یورو امکان دسترسی بهتر به یورو را برای همه فراهم می‌کند.
او افزود ما می‌خواهیم هرکسی در هر لحظه از زمان و هرجای دنیا به یورو دسترسی داشته باشد. رجیناتو معتقد است که بلاکچین آوالانچ امکانات جدیدی را برای پرداخت‌ها و حواله‌ها ایجاد می‌کند.
جان ناهاس، معاون توسعه آوا لبز، انتظار استقبال بسیار خوب از استیبل کوین مبتنی بر یورو در بلاکچین آوالانچ را دارد.
او افزود که امور مالی غیرمتمرکز در حال گسترش هستند و یورو کوین سرعت پذیرش این موضوع را در سراسر جهان افزایش می‌دهد.
در همین حال، شرکت سیرکل اخیرا پروتکلی را معرفی کرده که امکان انتقال زنجیره‌ای USDC را بین اتریوم و آوالانچ فراهم می‌نماید.
این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که عرضه USDC در سال جاری ۳۰ درصد و ارزش بازار آن ۱۳ میلیارد دلار کاهش یافته است.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: