اخبار روز

غول فین تک کره‌ای در بحبوحه بازار نزولی کریپتو ۱۰ هزار شغل در وب ۳ ایجاد می‌کند

غول فین تک کره‌ای در بحبوحه بازار نزولی کریپتو ۱۰ هزار شغل در وب ۳ ایجاد می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.79 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

غول فین تک یعنی شرکت کره‌ای دونامو (Dunamu) دفاتر خود را در شهرهای بزرگ افتتاح می‌کند و حدود ۵۰۰ استارت آپ جدید با تمرکز بر NFT ها و متاورس ایجاد خواهد کرد.

این غول فین تک بیش از ۸ میلیارد دلار دارایی دارد و آپ بیت، صرافی ارز دیجیتال زیرمجموعه آن نیز بیش از ۸۰ درصد حجم معاملات کره را در اختیار دارد. دونامو در حال برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری ۳۸۰ میلیون دلار و ایجاد حدود ۱۰.۰۰۰ شغل جدید در وب ۳ ظرف پنج سال آینده است.

دونامو از سال ۲۰۱۸ تاکنون حدود ۶۷ میلیون دلار در شرکت‌های مبتنی بر بلاکچین سرمایه‌گذاری کرده است. لی سیرگو، مدیرعامل دونامو در بیانیه‌ای گفت: «ما قصد داریم حضور خود در صنایع جدید و در حال رشد مانند بلاکچین، توکن غیر مثلی (NFT) و متاورس را از طریق سرمایه‌گذاری و ایجاد شغل تقویت کنیم.»

غول فین تک دفاتری را در شهرهای بزرگ سراسر کره جنوبی دایر خواهد کرد و برنامه‌های آموزشی خود برای جذب افراد جدید به اکوسیستم وب ۳ توسعه را می‌دهد. دانشجویان تازه فارغ‌التحصیل شده در برنامه‌ریزی ایجاد این ۵۰۰ استارت آپ جدید در اولویت خواهند بود.

اعلامیه دونامو مبنی بر سرمایه‌گذاری قابل‌توجه در اکوسیستم وب ۳ تنها چند ماه پس از وضع قوانین نظارتی شدید توسط قانون‌گذاران این کشور صورت می‌گیرد.

ایجاد ۱۰.۰۰۰ شغل جدید توسط غول فین تک دونامو در زمانی رخ می‌دهد که چندین شرکت ارزهای دیجیتال به دلیل بازار نزولی دست به تعدیل نیرو می‌زنند. شرکت‌های رمزنگاری پیشرو ازجمله جمینی، بیتسو، کوین‌بیس، وولد و چندین شرکت دیگر در چند ماه گذشته اخراج‌های قابل‌توجهی انجام داده‌اند. کره جنوبی به دلیل قوانین سخت‌گیرانه کریپتو معروف است اما این کشور نگاه خوبی به وب ۳ دارد. دولت کره جنوبی اخیراً تصمیم گرفت تا ۱۷۷ میلیون دلار در پروژه‌های مختلف متاورس سرمایه‌گذاری کند.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: