اخبار روز

کاهش تعداد بازیکنان آکسی اینفینیتی

کاهش تعداد بازیکنان آکسی اینفینیتی
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.77 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

طبق سایت آمار بازی Activeplayer، میانگین ماهانه تعداد بازیکنان آکسی اینفینیتی به ۷۰۱,۴۴۷ کاهش یافته است. این تعداد از ژانویه ۲۰۲۱ مشاهده نشده بود.

در اوج آن، تعداد بازیکنان آکسی اینفینیتی در ماه به ۲.۷۸ میلیون رسیده است. قبل از ظهور زمستان ارزهای دیجیتال، بازی محبوب توکن غیر مثلی ۱.۲ میلیون بازیکن را به تنهایی در یک ماه از دست داد.

همراه با بازار نزولی، مکانیک بازی نیز تا حدی در کاهش تعداد بازیکنان آکسی اینفینیتی نقش داشته است. تقریبا در سال گذشته، بازیکنان در کشورهای در حال توسعه درآمد بیشتری از این بازی‌ها نسبت به حداقل دستمزد برخی کشورها گزارش کردند.

با این حال از آن زمان، قیمت Smooth Love Potion، نماد پاداش درون بازی آکسی اینفینیتی، بیش از ۹۵ درصد کاهش یافته است. عرضه در گردش آن نیز از حدود ۲.۴ میلیارد به حدود ۴۰ میلیارد در همان دوره افزایش داشت. دلیل این اتفاق حجم بالای بازیکنان جدیدی است که توکن‌های درون بازی به دست می‌آورند.

همچنین در نوامبر سال گذشته بازار NFT آکسی اینفینیتی شاهد خرید و فروش ۲ میلیون Axie بود که به ۱۴۰۹۵۶.۷ اتریوم می‌رسید. اما این اعداد از آن زمان به شدت کاهش یافته و حدود ۳۱۱۳۰۰ Axie فروخته شده که ارزش آن ۴۱۴۳.۳ اتریوم می‌باشد.

این کاهش بازیکنان آکسی اینفینیتی تا حد زیادی با بازار نزولی شدید در حوزه NFT مطابقت دارد. جایی که حجم معاملات در کلکسیون‌های دیجیتال از ژانویه ۹۸ درصد کاهش داشته است.

همچنین با هک پل رونین آکسی اینفینیتی به نظر می‌رسد که اعتماد به اکوسیستم گیم فای آن کمتر شده است. اگرچه توسعه‌دهندگان قصد دارند وجوه کاربران را بازیابی کنند.