اخبار روز

کوین اولری می‌گوید که هرگز ETF بیت کوین نمی‌خرد

کوین اولری می‌گوید که هرگز ETF بیت کوین نمی‌خرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.95 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

سرمایه‌گذار برجسته کوین اولری اخیرا گفت که شخصا از ETF بیت کوین دوری می‌کند. بااین‌حال، او معتقد است که تایید ETFها شاید باعث وضوح بیشتر صنعت ارزهای دیجیتال و بلاکچین در آمریکا شود. در نتیجه این موضوع راه را برای پذیرش گسترده‌تر سیستم‌های پرداخت دیجیتال مانند استیبل کوین USDC هموار خواهد کرد.
وی در مصاحبه‌ای با خرید ETF بیت کوین مخالفت نمود و اظهار داشت که به‌عنوان یک دارنده بلندمدت، هرگز ETF نخواهد خرید، زیرا آن‌ها هیچ سودی ندارند. یکی از نگرانی‌های او در این زمینه نیز هزینه‌هایی است که ناشران آن دریافت می‎کنند.
کوین اولری همچنین گفت که در پایان تنها ETFهای شرکت‌های بزرگی مانند فیدلیتی و بلک راک به دلیل فروش گسترده باقی خواهند ماند.
در حالی که او در مورد ETFهای بیت کوین محتاط به‌نظر می‌رسد، اما در مورد ارزش آینده بیت کوین خوش‌بین است و می‌گوید که تا سال ۲۰۳۰ شاید ارزش آن به بین ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰ دلار افزایش یابد.
بااین‌حال، او با پیش‎بینی عجیب کتی وود مدیرعامل آرک اینوست مبنی بر افزایش قیمت بیت کوین تا ۱.۵ میلیون دلار موافق نیست، مگر این که فاجعه اقتصادی رخ بدهد. کوین اولری معتقد است که چنین افزایش سریعی در ارزش بیت کوین به معنای رکود قابل توجهی در اقتصاد آمریکا خواهد بود.
کوین اولری همچنین گفت که تایید ETF بیت کوین به صرافی‌هایی نیاز دارد که کاملا به مقررات کمیسیون بورس و اوراق بهادار پایبند باشد.
او افزود اکنون نیز صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس به دلیل مشکلات قانونی فعلی خود این استانداردهای انطباق را رعایت نمی‎کند. علاوه‌براین او معتقد است که مقررات ارزهای دیجیتال آمریکا به تدریج سخت‌گیرانه‌تر خواهد شد.