اخبار روز

استارت آپ Domain Money سیستم عملیاتی خود را بازبینی می‌کند

استارت آپ Domain Money سیستم عملیاتی خود را بازبینی می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.48 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

استارت آپ Domain Money یک پلتفرم سرمایه‌گذاری است. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا معاملات خود را با دسترسی آسان به چندین سبد سهام و ارزهای دیجیتال کنترل کنند.

استارت آپ Domain Money برای کمک به معامله‌گران که با شرایط و ضوابط صنعت ارزهای دیجیتال آشنا نیستند ایجاد شده است. علاوه بر این، حدود ۵۰ درصد از آمریکایی‌ها هنوز این فضا را گیج‌کننده می‌دانند.

در ژوئن امسال استارت آپ Domain Money اپلیکیشن اندروید موبایل و پلتفرم وب خود را راه‌اندازی کرد. این حرکت به منظور گسترش فعالیت شرکت و جذب کاربران اندروید و وب به آن انجام شده است.

اخیرا این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حال تغییر سیستم عامل خود می‌باشد. با توجه به این موضوع، آن‌ها قصد دارند تا با همکاری شرکت روبو، راهی جدید برای مدیریت سرمایه‌گذاری مشتریان خود ایجاد کنند.

به منظور تحقق این استراتژی تجاری جدید، شرکت باید پذیرش مشتریان جدید را به حالت تعلیق در می‌آورد. در نتیجه، ایجاد حساب‌های بیشتر در این پلتفرم را متوقف کرد.

مشاوران روبو به عنوان پلتفرم‌های دیجیتال شناخته می‌شوند. این پلتفرم ها مسئول ارائه خدمات برنامه‌ریزی مالی هستند. در درجه اول این مجموعه از پلتفرم‌ها با عملکرد هوش مصنوعی کار می‌کنند. بنابراین آن‌ها نیاز به تلاش یا نظارت انسانی کمی دارند یا اصلا نیاز ندارند.

با استفاده از مشاوران روبو، این شرکت می‌تواند به راحتی جزییات مالی مشتریان خود را از طریق نظرسنجی‌های آنلاین به دست آورد.

استارت آپ Domain Money به بیش از ۷۳۰ هزار مشتری خرده فروشی اجازه داده تا در ۴ سبد سرمایه‌گذاری کنند.