اخبار روز

برایان بروکس به شرکت مدیریت ارزهای دیجیتال هشدکس پیوست

برایان بروکس به شرکت مدیریت ارزهای دیجیتال هشدکس پیوست
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.12 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

برایان بروکس تقریبا دو سال پس از کناره‌گیری ناگهانی از بایننس آمریکا به هیئت‌مدیره شرکت مدیریت ارزهای دیجیتال هشدکس پیوست.
بروکس پنجمین عضو هیئت‌مدیره این شرکت است و به‌عنوان مشاور استراتژیک فعالیت خواهد کرد. او از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ در صرافی کوین بیس مشغول به کار بود. سپس به‌عنوان مدیرعامل بایننس آمریکا انتخاب شد و چهارماه این پست را برعهده داشت.
او در دسامبر ۲۰۲۱ به هیئت‌مدیره وویجر دیجیتال اضافه شد. بروکس در زمان پیوستن به وویجر گفت که به این شرکت در ایجاد پلتفرم جهانی و هدایت محیط نظارتی در آمریکا و فراتر از آن کمک خواهد کرد. اما این شرکت تقریبا هفت ماه بعد اعلام ورشکستگی نمود.
مارسلو سامپایو، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت مدیریت ارزهای دیجیتال هشدکس، تجربه بروکس در صنعت ارزهای دیجیتال را دلیل پیوستن او به هیئت‌مدیره دانست.
او افزود تجربه گسترده برایان به‌عنوان یک رهبر در مقررات مالی و صنعت ارزهای دیجیتال به ما کمک می‌کند. ما با بروکس می‌توانیم به ماموریت اصلی خود یعنی برای دسترسی آسان و ایمن سرمایه‌گذاران به اکوسیستم ارزهای دیجیتال عمل نماییم.
سامپایو خاطرنشان کرد که اکوسیستم ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر رشد قابل‌توجهی داشته است. ما می‌خواهیم شتاب پذیرش این صنعت را افزایش دهیم.
بروکس در این رابطه گفت که ارزهای دیجیتال اقتصاد جهان را تغییر خواهند داد. من مشتاقانه منتظر کمک همکاری با شرکت مدیریت ارزهای دیجیتال هشدکس هستم تا بتوانیم شکاف بین بازارهای مالی سنتی و ارزهای دیجیتال را پر کنیم.
شرکت مدیریت ارزهای دیجیتال هشدکس در کشور برزیل قرار دارد. این شرکت اخیرا مجوز راه‌اندازی اولین صندوق معامله ارزهای دیجیتال را در آمریکای لاتین دریافت کرد.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: