اخبار روز

توقف همکاری مسترکارت و صرافی بایننس برای تولید کارت های ارز دیجیتال

توقف همکاری مسترکارت و صرافی بایننس برای تولید کارت های ارز دیجیتال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.45 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

بر اساس خبرها، بایننس و مسترکارت به چهار برنامه کارت های ارز دیجیتال خود در آرژانتین، برزیل، کلمبیا و بحرین در ۲۲ سپتامبر پایان خواهند داد.
مسترکارت و بایننس حدود چهار سال است که به‌عنوان شریک با هم کار می‌کنند. در حدود آگوست ۲۰۲۲، هر دو تصمیم گرفتند که برنامه کارت های ارز دیجیتال را برای چهار کشور بزرگ راه‌اندازی نمایند.
کاربران با این کارت‌ها می‌توانستند تراکنش‌های خود را با ارزهای سنتی انجام دهند و در عین حال از دارایی‌های دیجیتال خود در بایننس استفاده کنند.
هرچند دلیل فسخ ناگهانی قرارداد روشن نشده است. اما برخی این خبر را به چالش‌های نظارتی اخیر و شکایت کمیسیون از بایننس نسبت می‌دهند.
بااین‌حال، صرافی از اظهار نظر در مورد دلیل توقف ارائه کارت های ارز دیجیتال خودداری کرده است. بایننس همچنین به کاربران در سراسر جهان اطمینان داد که حساب‌های آن‌ها تحت‌تاثیر این اخبار قرار نمی‌گیرد و آن‌ها می‌توانند طبق معمول به تراکنش‌های خود ادامه دهند.
صرافی همچنین با توجه به خروج از آمریکای لاتین و خاورمیانه به کاربران آسیب‌دیده استفاده از بایننس پی را پیشنهاد داد. بایننس پی پلتفرمی است که تراکنش‌های ارز دیجیتال را از طریق موبایل امکان‌پذیر می‌کند.
اگرچه مسترکارت به دنبال توقف تولید کارت های ارز دیجیتال خود با بایننس است. اما همچنان محصولات و خدمات دیگری را در این صنعت ارائه خواهد نمود.
ویزا یکی‌دیگر از غول‌های خدمات پرداخت نیز در ماه جولای روابط خود را با بایننس قطع و عرضه کارت‌های مشترک با بایننس در اروپا را متوقف کرد.
صرافی همچنین چندین پروژه را در طول یک ماه به پایان رسانده و در پی شکایت‌های کمیسیون، اخراج‌های گسترده‌ای را انجام داده است.