اخبار روز

جاستین سان اخراج کارکنان صرافی Huobi را تایید کرد

جاستین سان اخراج کارکنان صرافی Huobi را تایید کرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.87 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

جاستین سان بنیان‌گذار ترون که شایعه شده مالک صرافی Huobi نیز است گفت صرافی تعداد قابل توجهی از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد. هیوبی یکی از صرافی‌های قدیمی چینی به نظر می‌رسد که در حال فروپاشی می‌باشد.
طی چند روز گذشته، شایعاتی در پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر منتشر شد مبنی بر این‌که صرافی Huobi کارکنان خود را اخراج می‌کند. این شایعات زمانی قوت گرفت که صرافی از کارمندان می‌خواست حقوق خود را به صورت استیبل کوین‌هایی مانند USDC دریافت نمایند.
سپس در روز گذشته، خبرهایی منتشر شد مبنی بر این‌که صرافی کانال‌های ارتباطی خود را برای کارمندان بسته است.
این خبر ابتدا در توییتر منتشر شده بود، اما هیچ تاییدی برای آن وجود نداشت. تا اینکه جاستین سان گفت که صرافی Huobi واقعا ۲۰ درصد از کارکنان خود را اخراج کرده است.
طبق خبرها حدود ۳۰۰ کارمند اخراج شده‌اند که جاستین سان در پیام خود از آن به عنوان تعدیل ساختاری یاد کرد.
البته به گفته بنیان‌گذار ترون این فرایند هنوز کامل نشده اما احتمالا در سه ماهه اول ۲۰۲۳ تمام شود. او همچنین توضیح داد که این اتفاق اگرچه ناگوار می‌باشد ولی بهترین کار ممکن بوده است.
پس از این که جاستین سان اخراج‌ها را تایید کرد، حجم معاملات صرافی Huobi کاهش یافت. بر اساس داده‌ها این صرافی پس از اعلام خبر حجم معاملات ۱.۲ میلیارد دلاری را مشاهده کرد که ۲۲ درصد کمتر از روز قبل بود. با این حال صرافی هنوز تقریبا ۳ میلیارد دلار سپرده مشتری دارد.