اخبار روز

جیم کرامر در مورد آینده بیت کوین هشدار داد

جیم کرامر در مورد آینده بیت کوین هشدار داد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.5 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

مفسر برجسته مالی جیم کرامر اخیرا در مصاحبه‌ای در مورد آینده بیت کوین بیت کوین هشدار داد. او همچنین بر افزایش سریع ارزش این ارز دیجیتال و عملکرد ضعیف ETF بیت کوین تاکید کرد.
وی همچنین گفت که شاید امروزه بیت کوین در حال رشد باشد، اما قیمت آن در روزهای آینده کاهش خواهد یافت.
پیتر شیف از منتقدان ارزهای دیجیتال نیز با تاکید بر مبهم بودن پیرامون آینده بیت کوین، نگرانی‌هایی را در مورد تاثیر مقررات جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار مطرح کرد. شیف هشدار داد که این مقررات می‌تواند هزینه‌های تراکنش بیت کوین را افزایش دهد و به طور بالقوه بر قیمت آتی آن تاثیر بگذارد.
در حالی که جیم کرامر و پیتر شیف نگرانی‌های خود را در مورد آینده بیت کوین ابراز کرده‌اند. بااین‌حال نظرات در مورد چشم‌انداز این ارز دیجیتال همچنان متفاوت است. از همین رو برخی از کارشناسان هنوز بر پتانسیل بلند مدت بیت کوین به‌عنوان یک محافظ در برابر تورم تاکید می‌کنند.
نوسانات اخیر قیمت بیت کوین نیز بر نوسانات ذاتی بازار ارزهای دیجیتال تاکید دارد. احساسات سرمایه‌گذاران می‌تواند در پاسخ به عوامل مختلف از جمله تحولات نظارتی، روندهای اقتصاد کلان و احساسات بازار تغییر کند.
لازم به ذکر است که کاربران شبکه‎های اجتماعی نظرات کرامر پیرامون آینده بیت کوین را نوعی شاخص می‌دانند، زیرا پیش‌بینی‌های او در اکثر موارد محقق نمی‌شود. از همین رو بسیاری از افراد در جهت مخالف او حرکت می‌کنند.
بااین‌حال با پیشرفت‌های اخیر ETF بیت کوین و تاثیر آن بر عملکرد این ارز دیجیتال باید دید که نظرات کرامر در نهایت چه تاثیری خواهد داشت؟