اخبار روز

دادگاه کره‌جنوبی حکم بازداشت دو کوان موسس ترا را صادر کرد

دادگاه کره‌جنوبی حکم بازداشت دو کوان موسس ترا را صادر کرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.8 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

دادگاهی در پایتخت کره‌جنوبی حکم بازداشت دو کوان و پنج نفر دیگر که در حال حاضر در سنگاپور هستند را صادر کرد.

درحالی‌که جامعه LUNC به دلیل بازگشت احتمالی توکن ترا لونا کلاسیک خوشحال بود. اکنون با حکم بازداشت دو کوان بنیان‌گذار Terraform Lab، توسط مقامات کره‌جنوبی مواجه شده است.

طبق گزارش‌ها، حکم بازداشت دو کوان به دلیل اتهامات او مبنی بر نقض قانون بازار سرمایه این کشور می‌باشد.

در ماه مه، چیزی که جامعه ترا در ابتدا فکر می‌کرد یک حمله FUD است. تبدیل به یکی از مخرب‌ترین خرابی‌های بازار در تاریخ ارزهای دیجیتال شد. این اتفاق باعث ازدست‌رفتن میلیون‌ها دلار دارایی از سرمایه‌گذاران UST و ترا لونا گردید. استیبل کوین UST نیز در ماه ژوئن به پایین‌ترین رقم تاریخ خود یعنی ۰.۰۰۶ دلار سقوط کرد.

به غیر از UST، ترا لونا هم که زمانی به اوج خود یعنی ۱۱۹.۱۸ دلار رسیده بود، به‌شدت کاهش یافت.

حمله FUD یک عبارت رایج در جامعه ارزهای دیجیتال است. این نشان‌دهنده ترس، عدم اطمینان و منعکس‌کننده احساسات مردم در بازار می‌باشد. این حالت ذهنی اغلب بر خرید و یا نگه‌داشتن سکه‌ها توسط علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارد. سقوط ترا همچنین باعث کاهش ۸۰ درصدی پروژه‌های دیفای شد.

در ۱۷ اوت، دو کوان وکلایی از یک شرکت حقوقی مستقر در کره‌جنوبی را استخدام کرد. بنیان‌گذار ترا نیز در ۱۶ آگوست سکوت خود را شکست تا در برابر اتهامات مختلف به دفاع از خود بپردازد. بااین‌حال، علی‌رغم تلاش‌های او، اعضای جامعه همچنان از مدیر اجرایی ترا انتقاد می‌کنند. آن‌ها پس از صدور حکم بازداشت دو کوان به مقایسه وضعیت او با خالق تورنادوکش پرداختند.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: