اخبار روز

داوینچی جرمی معتقد است قیمت بیت کوین در نهایت به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد

داوینچی جرمی معتقد است قیمت بیت کوین در نهایت به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.52 - (9 امتیاز)
فهرست مطالب

داوینچی جرمی مردی که بیت کوین را با قیمت یک دلار خرید، معتقد است که قیمت این ارز دیجیتال ده برابر رشد خواهد کرد. اما او هشدار می‌دهد که ممکن است پیش از آن بیشتر سقوط کند.

او در مصاحبه‌ای گفت من معتقدم که در نهایت بیت کوین ۱۰۰۰۰۰ دلاری را خواهیم دید، ولی پیش از آن احتمالا مجدد بیت کوین سقوط خواهد کرد. داوینچی جرمی در پاسخ به این سوال که آیا به نظر او بیت کوین قبل از ۱۰۰۰۰ دلار کاهش خواهد یافت، پاسخ داد: احتمالا شاهد سقوط قیمت بیت کوین تا ۱۲۰۰۰ دلار خواهیم بود.

داوینچی جرمی که یک فرد تاثیرگذار در دنیای ارزهای دیجیتال است، به دلیل فراخوانی مردم برای خرید بیت کوین در زمانی که زیر ۱ دلار در سال ۲۰۱۱ قیمت داشت، معروف شده است.

او گفت پس از اینکه فهمیدم ما اکنون یک سیستم پولی داریم که دولت نمی‌تواند آن را کنترل کند، عاشق بیت کوین شدم. همچنین شما می‌توانید ثروت خود را از این طریق به راحتی برای هر کسی در سراسر جهان منتقل کنید.

داوینچی جرمی با توضیح اینکه چرا تصمیم به خرید بیت کوین گرفت، افزود. هر چند وقت یکبار اتفاقی رخ می‌دهد که می‌تواند افراد فقیر را ثروتمند کند و بیت کوین یکی از آن‌ها است. او همچنین گفت که درخواست‌هایش از مردم برای خرید بیت کوین مورد توجه قرار نگرفته است.

او ادامه داد که اولین ویدیوی من حدود ۷۵۱ دیس لایک و ۵۰ لایک داشت. من فکر می‌کردم مردم منظورم را می‌فهمند اما آن‌ها فقط از من می‌خواستند که در مورد طلا و نقره صحبت کنم.

داوینچی همچنین گفت زمستان ارزهای دیجیتال احتمالا تا سال ۲۰۲۴ طول خواهد کشید و روند صعودی بعدی پس از هاوینگ بیت کوین آغاز خواهد شد.