اخبار روز

دیوید روبنشتاین می‌گوید که ارز دیجیتال از بین نخواهد رفت

دیوید روبنشتاین می‌گوید که ارز دیجیتال از بین نخواهد رفت
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.49 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

خرس‌های بازار ارزهای دیجیتال نباید تحت تأثیر سقوط مداوم این حوزه قرار بگیرند، زیرا طبق نظر دیوید روبنشتاین «کریپتو آمده است تا بماند.»

دیوید روبنشتاین، تاجر میلیاردر آمریکایی، طی مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ گفت که ارزهای دیجیتال با وجود اصلاحات مداوم بازار از بین نخواهند رفت. روبنشتاین پیش‌بینی کرده که ارزش ارزهای دیجیتال همچنان در نوسان خواهد بود. اما او درعین‌حال اعتقاد دارد که ارزش آن‌ها هنوز بالاتر از آن است که نادیده گرفته شوند.

این تاجر می‌گوید کسانی که بیت کوین را در زمان ارزش یک‌دلاری آن خریدند، هنوز هم سودهای کلانی به جیب می‌زنند. بااین‌حال، سرمایه‌گذارانی که بیت کوین را در بالاترین سطح قیمتی آن خریده‌اند، با زیان‌های هنگفتی مواجه شده‌اند. بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم تحلیلی IntoTheBlock، تقریباً نیمی از آدرس‌های بیت کوین در حال حاضر سودآور نیستند.

اوایل امروز، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در صرافی بیت استمپ (Bitstamp) به ۲۰.۸۱۶ دلار سقوط کرد که پایین‌ترین سطح از دسامبر ۲۰۲۰ است. همان‌طور که در خبرها منتشر شد، کوین‌بیس، بلاک‌فای، جمینی و سایر شرکت‌های ارز دیجیتال به‌طور چشمگیری تعداد کارمندان خود را کاهش داده‌اند تا برای زمستان بی‌رحمانه رمز ارزها آماده شوند.

لئون کوپرمن، مدیر برجسته صندوق تأمینی در مصاحبه اخیر خود با CNBC گفت که رمز ارزها، توکن‌های غیر مثلی و سایر دارایی‌های مخاطره‌آمیز بعید است «به این زودی‌ها» به بازار صعودی بازگردند.

مایک نووگراتز، مدیرعامل دیجیتال گلکسی نیز اخیراً گفته است که احتمالاً قیمت تثبیتی بیت کوین و اتریوم به ترتیب ۲۰.۰۰۰ و ۱۰۰۰ دلار خواهد بود.

سیاست پولی بسیار جنگ‌طلبانه فدرال رزرو همچنان برای گاوهای بازار مانع اصلی به شمار می‌رود. حتی احتمال می‌رود که بانک مرکزی آمریکا بازارها را با افزایش ۱۰۰ واحدی بی‌سابقه غافلگیر کند. اما بیشتر اقتصاددانان بر این باورند که این نرخ به ۷۵ واحد پایه رضایت خواهد داد که همچنان بزرگ‌ترین افزایش از سال ۱۹۹۴ محسوب می‌شود.

منبع: u.today