اخبار روز

رئیس‌جمهور السالوادور نگران هوپیوم بازار نزولی در مورد بیت کوین است

رئیس‌جمهور السالوادور نگران هوپیوم بازار نزولی در مورد بیت کوین است
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.75 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

با افزایش تنش‌ها در بحبوحه کاهش قیمت بیت کوین، رئیس‌جمهور السالوادور تصمیم گرفته تا توصیه‌هایی را به اشتراک بگذارد. این توصیه‌ها برای همکاران سرمایه‌گذار در بیت کوین است که نگران طولانی شدن بازار نزولی هستند.

نایب بوکله، رئیس‌جمهوری است که به بیت کوین کمک کرد تا وضعیت مناقصه قانونی در السالوادور را به دست آورد. وی خواهان برطرف کردن نگرانی‌های فزاینده سرمایه‌گذاران است. زیرا ارزش بیت کوین برای اولین بار در ۱۸ ماه گذشته به زیر ۲۰.۰۰۰ دلار رسیده است.

السالوادور در ۷ سپتامبر ۲۰۲۱، زمانی که قیمت بیت کوین در بازار حدود ۵۰.۰۰۰ دلار بود، این رمز ارز را به‌عنوان ارز قانونی معرفی کرد. از آن زمان، دولت بوکله بازده قابل‌توجهی از سرمایه‌گذاری‌های اولیه بیت کوین خود به دست آورد. زیرا بیت کوین به بالاترین سطح خود یعنی ۶۹.۰۰۰ دلار هم رسید و این سود به سمت طرح‌های توسعه زیرساخت‌های مختلف این کشور هدایت شد.

بوکله اظهار داشت: «من می‌بینم که برخی از مردم نگران قیمت بازار بیت کوین هستند. توصیه من این است که از نگاه کردن به نمودارها دست بردارید و از زندگی لذت ببرید. اگر در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اید، مطمئن باشید که پول شما امن است و ارزش آن پس از دوره بازار نزولی به‌شدت افزایش خواهد یافت. صبر کلید حل این مشکل است.»

این توصیه واکنش‌های متفاوتی را از سوی جامعه دریافت کرد. بسیاری می‌گویند السالوادور بیشتر بیت کوین خود را با قیمتی بسیار بالاتر از ارزش فعلی بازار خریده است. درحالی‌که منتقدان منتظر ادامه روند نزولی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هستند اما تجزیه‌وتحلیل‌ها نشان‌دهنده بازگشت مجدد بیت کوین به شکوه سابق خود است.

بوکله در جواب به انتقادها گفت: «من بارها گفته‌ام که ضرر فرضی ۴۰ میلیون دلاری ما هنوز رخ نداده است. زیرا ما سکه‌های خود را نفروخته‌ایم.»

منبع: coinquora