اخبار روز

ستاره فوتبال کریستیانو رونالدو و بایننس قرارداد انحصاری NFT امضا کردند

ستاره فوتبال کریستیانو رونالدو و بایننس قرارداد انحصاری NFT امضا کردند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.42 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس از همکاری انحصاری توکن غیر مثلی (NFT) با ستاره فوتبال کریستیانو رونالدو خبر داد.

بزرگ‌ترین صرافی جهان از نظر حجم معاملات در ۲۳ ژوئن اظهار داشت که این همکاری چندساله کریستیانو رونالدو و بایننس به دنبال ایجاد ارتباط رونالدو با طرفدارانش از طریق نفوذ رو به گسترش وب۳ و NFT است. بر اساس این قرارداد، بازیکن منچستریونایتد و بایننس، چندین محصول NFT را بر روی این پلتفرم ایجاد خواهند کرد. قرار است NFT های اولیه این مجموعه در اواخر سال جاری منتشر شود.

رونالدو در مورد این همکاری اظهار داشت که فضای NFT می‌تواند عنصری کلیدی برای ارتباط با طرفدارانش باشد. او گفت «رابطه من با طرفدارانم برای من بسیار مهم است. بنابراین ایده ارائه تجربیات بی‌سابقه و دسترسی از طریق پلتفرم NFT چیزی است که می‌خواستم بخشی از آن باشم. می‌دانم که هواداران نیز مانند من از این مجموعه لذت خواهند برد.»

چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس نیز اذعان کرد که این ملی‌پوش پرتغالی پایگاهی از هواداران وفادار جمع کرده است. بنابراین نیاز به برقراری ارتباط با آنان دارد. اگرچه هزینه شراکت بین کریستیانو رونالدو و بایننس فاش نشد. اما بیشتر کسب‌وکارهای ارز دیجیتال بودجه تبلیغاتی خود را در بحبوبه رکود بازار حدود ۹۰ درصد کاهش داده‌اند. جالب اینجاست که برخی از نهادها مانند کوین‌بیس علاوه بر کاهش بودجه و اخراج و تعدیل کارکنان، محدودیت‌هایی برای استخدام نیز وضع کرده‌اند.

گفتنی است رونالدو برای حفظ تعامل با طرفداران همراه تعداد زیادی از ورزشکاران و نهادهای ورزشی سراسر جهان به فضای NFT می‌پیوندد. مثلاً کوین دورانت، بازیکن حرفه‌ای انجمن ملی بسکتبال آمریکا (NBA) نیز برای ۲۶ علامت تجاری NFT و متاورس درخواست داده است. علاوه بر این، لیگ برتر انگلیس نیز درخواست دو علامت تجاری NFT برای افزایش تعامل با طرفداران خود را به ثبت رسانده است.

منبع: finbold