اخبار روز

سینگچر بنک به دلیل عدم رعایت شفافیت مالی تعطیل شده است

سینگچر بنک به دلیل عدم رعایت شفافیت مالی تعطیل شده است
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.12 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

بر اساس خبرها، دپارتمان خدمات مالی ایالت نیویورک سیگنچر بنک را به دلیل عدم رعایت شفافیت مالی و نه به دلیل سوگیری علیه ارزهای دیجیتال تعطیل کرده است.
بارنی فرانک عضو هیئت‌مدیره سیگنچر بنک، آژانس نظارتی را متهم کرد که این بانک برای ارسال یک پیام ضد ارزهای دیجیتال تعطیل کرده است.
با این حال سخنگوی دپارتمان خدمات مالی نیویورک گفت که این تعطیلی ربطی به ارزهای دیجیتال ندارد. بلکه به عدم رعایت شفافیت مالی توسط بانک ربط دارد.
در آخر هفته گذشته این بانک شاهد سیلی از برداشت‌ها بود و آن‌ها نتوانستند در پاسخ به دپارتمان خدمات مالی ایالت نیویورک داده‌های موثق ارایه کنند.
سخنگو گفت که مدیران بانک در حال کار برای ارایه داده‌ها به تنظیم‌کننده‌ها بودند، اما نمی‌توانستند این کار را قبل از بسته شدن انجام دهند.
همچنین بر اساس بخش ۶۰۶ قانون بانکداری نیویورک، دپارتمان خدمات مالی می‌تواند بانک‌ها را به دلایل مختلف مانند عدم رعایت شفافیت مالی تصاحب کند.
سیگنچر بنک در ۱۲ مارس بسته شد و ورشکستگی آن بخشی از موج تعطیلی بانک‌ها بود که شامل سیلورگیت و سیلیکون ولی می‌شد.
بر اساس خبرها، بسیاری از کسب‌وکارهای مرتبط با ارزهای دیجیتال مانند کوین بیس و سلسیوس وجوهی را در سیگنچر بنک داشتند. با این حال صرافی ارز دیجیتال جمینی که قبلا با سیگنچر بنک شریک شده بود، در ۱۳ مارس اعلام کرد که هیچ وجهی در بانک ندارد.
علی‌رغم ادعاها مبنی بر این‌که تعطیلی سیگنچر بنک هیچ ربطی به ارزهای دیجیتال ندارد و این به دلیل عدم رعایت شفافیت مالی بوده است. آل داماتو، سیاستمدار نیویورکی گفت: سقوط آن‌ها زمانی رخ داد که وارد حوزه ارزهای دیجیتال شدند.