اخبار روز

شرکت آرگو بلاکچین به گمراه کردن سرمایه‌گذاران متهم شده است

شرکت آرگو بلاکچین به گمراه کردن سرمایه‌گذاران متهم شده است
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.22 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

سرمایه گذاران شرکت آرگو بلاکچین یک شکایت دسته‎جمعی تنظیم نمودند. آن‌ها در این شکایت شرکت استخراج بیت کوین را به اظهارات نادرست متهم کرده‌اند.
این شرکت مستقر در لندن ۱۱۲.۵ میلیون دلار در سپتامبر ۲۰۲۱ جمع‌آوری کرد و ۷.۵ میلیون سهم را به قیمت هر کدام ۱۵ دلار فروخت.
این یک شکایت جدید علیه شرکت آرگو بلاکچین و تعدادی از مدیران اجرایی و اعضای هیئت مدیره آن است. سرمایه‌گذاران مدعی هستند که شرکت نتوانسته میزان آسیب‌پذیری خود را نسبت به هزینه‌های برق و مشکلات شبکه فاش کند.
بر اساس اخبار اسناد ارائه شده توسط شرکت با سهل انگاری تهیه گردیده و در نتیجه حاوی اظهارات غیرواقعی می‌باشد. در نتیجه، سرمایه‌گذاران گفتند که کسب‌وکار کمتر از آنچه که تصور می‌شد پایدار بوده و در نتیجه منجر به اغراق‌آمیز بودن چشم‌انداز مالی شرکت شده است.
بنابراین اگر سرمایه‌گذاران حقیقت را می‌دانستند، اوراق بهادار مذکور را با این قیمت‌های نجومی خریداری نمی‌کردند.
اخیرا شرکت آرگو بلاکچین مجبور شد که برای مقابله با بازار نزولی و شرایط سخت پیش روی ماینرهای ارز دیجیتال، تصمیمات دشواری بگیرد.
در ۲۸ دسامبر ۲۰۲۲، آن‌ها مرکز اصلی استخراج خود را به شرکت گلکسی دیجیتال با قیمت ۶۵ میلیون دلار فروختند. در نتیجه، درآمد استخراج آن‌ها به ۲.۴۹ میلیون دلار کاهش یافت، در حالی که بدهی شرکت در پایان دسامبر ۲۰۲۲ به ۷۹ میلیون دلار رسید.
همچنین بر اساس داده‌ها قیمت سهام شرکت آرگو بلاکچین زیر ۰.۲ دلار می‌باشد که نشان‌دهنده کاهش ۹۸ درصدی آن است.
به طور کلی ماینرهای ارز دیجیتال سال سختی را با توجه به قیمت بالای برق، کاهش قیمت توکن‌ها و افزایش دشواری استخراج، پشت سر گذاشتند.