اخبار روز

شرکت بیمه فدرال: سیگنچر بنک باید فعالیت در صنعت ارزهای دیجیتال را متوقف کند

شرکت بیمه فدرال: سیگنچر بنک باید فعالیت در صنعت ارزهای دیجیتال را متوقف کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.54 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

سیگنچر بنک یکی از معدود بانک‌های آمریکایی بود که خدمات خود را در صنعت ارزهای دیجیتال گسترش می‌داد، توسط تنظیم‌کننده‌ها تعطیل شد.
بر اساس گزارش‌ها، در میان بی‌ثباتی در بخش بانکداری آمریکا، شرکت بیمه سپرده فدرال اعلام کرد که خریداران سیگنچر بنک با این شرط می‌توانند پیشنهادات خود را تا ۱۷ مارس ارسال نمایند که این بانک فعالیت‌های خود در صنعت ارزهای دیجیتال را متوقف کند.
اگرچه تنظیم‌کننده‌ها ادعا می‌کنند که این حرکت هیچ ارتباطی با صنعت ارزهای دیجیتال ندارد. اما جامعه همچنان معتقد است که این موضوع در واقع طرحی برای مقابله با این بخش بوده است.
لازم به ذکر است که این بانک یک چهارم سپرده‌های خود را به شرکت‌های ارز دیجیتال اختصاص داده بود و به آن‌ها خدمات ارایه می‌کرد.
این بانک همچنین اخیرا به دلیل نظارت ضعیف که ممکن است منجر به پولشویی شده باشد، مورد بررسی قرار گرفت. در ماه فوریه نیز رگولاتورها یک شکایت علیه سیگنچر بنک تنظیم کردند و مدعی شدند که این بانک در مورد کلاهبرداری FTX اطلاع داشته و آن را تسهیل کرده است.
این حرکت‌ باعث گردید تا جامعه ارزهای دیجیتال بیشتر متقاعد شود که رگولاتورها همیشه با این صنعت مخالف بوده‌اند. بسیاری از افراد در این صنعت معتقدند که تعطیلی سیگنچر بنک، بانک‌های سیلیکون ولی و سیلورگیت به عنوان سلاحی برای دور نمودن مشاغل ارزهای دیجیتال از سیستم‌های بانکی سنتی بوده است.
تام ایمر نماینده مجلس نیز در این رابطه گفت که دولت فدرال در حال استفاده از بی‌ثباتی اخیر در بخش بانکی برای حمله به ارزهای دیجیتال است. همچنین بارنی فرانک، یکی از اعضای هیئت‌مدیره سیگنچر بنک خاطرنشان کرد که اقدامات اخیر همگی برای مقابله با صنعت ارزهای دیجیتال بوده است.