اخبار روز

شرکت سرمایه گذاری ون اک آینده روشنی برای ارز دیجیتال سولانا پیش‌بینی می‌کند

شرکت سرمایه گذاری ون اک آینده روشنی برای ارز دیجیتال سولانا پیش‌بینی می‌کند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.81 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

ارز دیجیتال سولانا در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است. در حالی که تحلیلگران انتظار دارند روند صعودی قیمت سولانا ادامه یابد، شرکت سرمایه گذاری ون اک پیش‌بینی‌های جالبی از قیمت این توکن منتشر کرد.
شرکت سرمایه گذاری ون اک در سال‌های اخیر با ارسال برنامه‌های ETF بیت کوین خود به کمیسیون بورس در فضای ارزهای دیجیتال مشارکت داشته است.
این گزارش نیز حواشی و بحث‌های زیادی در جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخت. آن‌ها در این گزارش سناریوهای مختلفی را برای سولانا ارایه دادند و قیمت SOL را از ۹.۸۱ دلار تا ۳۲۱۱.۲۸ دلار تا سال ۲۰۳۰ پیش‌بینی کردند.
این موضوع نشان‌دهنده افزایش ۱۰۶۰۰ درصدی قیمت سولانا در ۷ سال آینده است. سولانا در حال حاضر یکی از ۱۰ ارز دیجیتال برتر با رشد چشمگیر بیش از ۲۰۰ درصد در سال ۲۰۲۳ به شمار می‌رود.
کارشناسان شرکت سرمایه گذاری ون اک همچنین معتقدند که سولانا به یک بلاکچین مناسب برای میزبانی برنامه‌هایی با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر تبدیل خواهد شد. در حالی که پایگاه کاربری اکثر بلاکچین‌ها در مقایسه با پلتفرم‌هایی مانند فیس بوک و پی پال نسبتا کوچک است. اما سولانا می‌خواهد با ارایه یک تجربه کارآمدتر این شکاف را پر کند.
در این گزارش همچنین آمده است که پردازش تراکنش‌های اتریوم در فواصل زمانی مجزا انجام می‌شود. در حالی که سولانا بلافاصله پردازش تراکنش‌ها را آغاز می‌کند. در نتیجه این سرعت و کارایی برای جذب کاربران به پلتفرم بسیار مهم خواهد بود.
پتانسیل قابل توجه سولانا و پیش‌بینی شرکت سرمایه گذاری ون اک بر موقعیت آن به‌عنوان یک رقیب قدرتمند برای اتریوم تاکید می‌کند. بااین‌حال به دلیل نوسانات احتمالی قیمت، احتیاط لازم است.