اخبار روز

شرکت پکسوس می‌گوید که استیبل کوین BUSD، اوراق بهادار نیست

شرکت پکسوس می‌گوید که استیبل کوین BUSD، اوراق بهادار نیست
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.57 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

شرکت پکسوس می‌گوید به شدت با نظراتی که استیبل کوین BUSD را به عنوان اوراق بهادار توصیف می‌کنند مخالف است.
بایننس و پکسوس برای راه‌اندازی استیبل کوین BUSD در سال ۲۰۱۹ قرارداد همکاری امضا کردند. براساس داده‌ها، این توکن در حال حاضر هفتمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش کل حدود ۱۵.۸ میلیارد دلار است.
این شرکت خاطرنشان کرد که این اخطار را در ۳ فوریه دریافت کرده و افزود که هیچ اتهام دیگری علیه پکسوس وجود ندارد. در ۱۳ فوریه نیز وزارت خدمات مالی نیویورک به آن‌ها دستور داد تا صدور استیبل کوین BUSD را متوقف نماید.
شرکت پکسوس نیز پذیرفت که مطابق با دستور عمل می‌کند و صدور توکن‌های جدید BUSD را از ۲۱ فوریه متوقف خواهد کرد. با این حال، آن‌ها گفتند استیبل کوین BUSD حداقل تا فوریه ۲۰۲۴ به‌طور کامل پشتیبانی می‌شود و قابل بازخرید برای مشتریان داخلی خواهد بود.
بنابراین مشتریان شرکت پکسوس می‌توانند وجوه خود را به دلار آمریکا بازخرید کنند یا توکن‌های BUSD خود را بهPax Dollar تبدیل نمایند.Pax Dollar یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا است که توسط این شرکت ایجاد می‌شود.
بر اساس خبرها، اداره خدمات مالی ایالت نیویورک نیز اخیرا شکایتی از ناشر استیبل کوین سیرکل نیز در رابطه با ذخایر بایننس دریافت کرده است.
چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس در این رابطه با این اخبار گفت. علی‌رغم این‌که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا دستور توقف صدور استیبل کوین را به شرکت پکسوس اعلام کرده‌اند، اما صرافی به حمایت از BUSD ادامه خواهد داد.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: