اخبار روز

صرافی ارز دیجیتال بای بیت از تعلیق سپرده‌های دلاری خود خبر داد

صرافی ارز دیجیتال بای بیت از تعلیق سپرده‌های دلاری خود خبر داد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.03 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

صرافی ارز دیجیتال بای بیت از تعلیق سپرده‌های دلاری از طریق حواله بانکی به دلیل قطع خدمات از طرف شریک خود خبر داده است. با این حال آن‌ها هویت این شریک را فاش نکردند.
صرافی BYBIT با اشاره به این‌که کاربران می‌توانند با کارت‌های اعتباری، ارزهای دیجیتال را خریداری کنند، گفت: سایر روش‌های واریز یا برداشت همچنان در دسترس هستند.
صرافی ارز دیجیتال بای بیت همچنین اعلام کرد که برای بهتر شدن تجربه کاربری، سرویس برداشت کیف پول Advcash را راه‌اندازی خواهد کرد.
صرافی ارز دیجیتال بای بیت گفت دارایی‌های USD که در صرافی نگهداری می‌شوند امن هستند. آن‌ها افزودند که پلتفرم ما برای اطمینان از ایمنی وجوه کاربران اقدامات امنیتی شدیدی را انجام داده است.
این توقف تنها یک روز پس از آن صورت گرفت که بانک سیلورگیت برنامه‌ خود برای قطع شبکه پرداخت دارایی‌های دیجیتال را فاش نمود. این شبکه یکی از اصلی‌ترین دروازه‌های ورودی و خروجی دلار به صنعت ارزهای دیجیتال بود.
لازم به ذکر است که صرافی بایننس نیز اخیرا اعلامیه مشابهی را منتشر نمود. در اوایل فوریه، صرافی اعلام کرد که به‌طور موقت سپرده‌هایی دلاری را برای مشتریان بین‌المللی خود متوقف می‌کند.
بر اساس خبرها، بانک‌ها سعی می‌کنند در میان سرکوب‌های نظارتی، قرار گرفتن در معرض ارزهای دیجیتال را کاهش دهند.
سقوط صرافی ارزهای دیجیتال FTX در سال گذشته، خشم آژانس‌های نظارتی در آمریکا را برانگیخت. در نتیجه این اتفاق بانک‌ها و سایر موسسات مالی را تحت فشار قرار داد تا در مواجهه با شرکت‌های ارزهای دیجیتال تجدید نظر کنند.
همچنین بر اساس گزارش‌ها، بانک مون استون در اوایل سال جاری گفت که در حال خروج از صنعت ارزهای دیجیتال است. به‌طور مشابه، سیگنیچر بانک نیز به دنبال خروج از این فضا می‌باشد.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: