اخبار روز

صرافی ارز دیجیتال لونو تعدادی از کارمندان خود را اخراج کرد

صرافی ارز دیجیتال لونو تعدادی از کارمندان خود را اخراج کرد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.21 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

در میان اخراج‌های اخیر، صرافی ارز دیجیتال لونو مستقر در لندن در ۲۵ ژانویه اعلام کرد که ۳۵ درصد نیروی کار خود را کاهش داده است.
در نتیجه صرافی ارز دیجیتال لونو نزدیک به ۳۳۰ کارمند خود را به دلیل آشفتگی بازار که بر درآمد شرکت تاثیر گذاشته، رها کرده است. بر اساس خبرها صرافی فعالیت‌های خود در آمریکا و استرالیا را نیز کاهش خواهد داد.
مارکوس سوانپول مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال لونو گفت سال ۲۰۲۲ سال بسیار سختی برای صنعت ارزهای دیجیتال بوده است. در نتیجه متاسفانه ما نیز از این آشفتگی مصون نماندیم.
صرافی ارز دیجیتال لونو که دفاتری در آفریقا، جنوب شرق آسیا و اروپا دارد، بخشی از شرکت دیجیتال کارنسی گروپ است.
لازم به ذکر است که در هفته‌های گذشته صدها نفر در شرکت‌های متعلق به دیجیتال کارنسی گروپ شغل خود را از دست داده‌اند. زیرا زمستان طولانی ارزهای دیجیتال که با فروپاشی FTX سردتر شده، همچنان بر این بخش تاثیر می‌گذارد.
دیجیتال کارنسی گروپ یکی از چندین شرکت ارز دیجیتال است که در عواقب سقوط FTX، گرفتار شد. یکی دیگر از شرکت‌های زیر نظر آن‌ها به نام جنسیس نیز هفته گذشته اعلام ورشکستگی نمود و بدهی‌های خود را تا ۱۰ میلیارد دلار برآورد کرد.
همچنین دیجیتال کارنسی گروپ در ابتدای سال نزدیک به ۱۳ درصد از کارکنان خود را اخراج کرد. این شرکت گفت که به دنبال اصلاح امور مالی خود و ارتقای چند مدیر ارشد به عنوان بخشی از فرآیند بازسازی است.
مدیرعامل این شرکت گفت که ما در چند ماه گذشته در واکنش به وضعیت فعلی بازار، به شدت هزینه‌های خود را کاهش داده‌ایم.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: