اخبار روز

طلبکاران صرافی مت گوکس شایعات مربوط به تخلیه گسترده بیت کوین را رد می‌کنند

طلبکاران صرافی مت گوکس شایعات مربوط به تخلیه گسترده بیت کوین را رد می‌کنند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.83 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

شایعات مربوط به تخلیه گسترده بیت کوین در توییتر در حال پخش‌شدن است. با این وجود طلبکاران صرافی مت گوکس گفتند که این شایعات همه نادرست است. زیرا هنوز سیستم بازپرداخت صرافی فعال نیست.

اریک وال که خود را به‌عنوان طلبکار صرافی مت گوکس معرفی می‌کند در صفحه توییتر خود نوشت. تخلیه گسترده بیت کوین هرگز صورت نخواهد گرفت و او با شایعات پخش‌شده در رسانه‌های اجتماعی مقابله خواهد کرد. به گفته وال، صرافی هنوز زیرساخت‌های موردنیاز برای شروع بازپرداخت را تکمیل نکرده است.

وال همچنین گفت که در حال حاضر، مردم هنوز نمی‌توانند ثبت‌نام کنند تا مشخص شود بیت کوین و بیت کوین کش آن‌ها به کجا ارسال شود. او همچنین اعتقاد دارد که پرداخت‌ها باید به صورت اقساطی انجام شود. زیرا ترس از تخلیه گسترده بیت‌کوین قیمت آن را پایین می‌آورد.

وال خاطرنشان کرد که صرافی مت گوکس هنوز یک جدول زمانی برای تعیین جزئیات روند بازپرداخت مشخص نکرده است. به همین دلیل او گفت که حتی در صورت تخلیه گسترده بیت کوین، به دلیل شرایط فعلی بازار، خرید را به فروش ترجیح می‌دهد.

میشائیل ون دپوپ، مدیرعامل هشت گلوبال در توییتر خود نوشت: صرافی مت گوکس بیت کوین را منتشر نخواهد کرد و بار دیگر توزیع را به تأخیر می‌اندازد.

مارشال هاینر، یکی دیگر از طلبکاران مت گوکس تأیید کرد که آن‌ها به دریافت بیت کوین خود نزدیک نیستند. هاینر افزود بسیاری از افراد پس از دریافت بیت کوین خود از صرافی، قصد فروش آن را ندارند.

نوبواکی کوبایاشی مسئول طرح توان‌بخشی مت گوکس تأیید کرد که این صرافی در حال آماده‌شدن برای بازپرداخت به طلبکاران خود است. در سند رسمی منتشر شده، صرافی گفت که طلبکاران می‌توانند پرداخت‌ها را به‌صورت بیت کوین یا بیت کوین کش دریافت کنند.