اخبار روز

قدردانی مدیرعامل بایننس از شرکت جامپ کریپتو

قدردانی مدیرعامل بایننس از شرکت جامپ کریپتو
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.79 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس از شرکت جامپ کریپتو به خاطر گزارش یک اشکال در زنجیره BNB تشکر کرد.
این شرکت گزارشی از این حادثه را در ۱۰ فوریه منتشر کرد. آن‌ها گفتند که این بخشی از تلاش‌هایشان برای بهبود تضمین امنیت در بازار ارزهای دیجیتال است و در حال تحقیق روی چندین شبکه برای کشف و رفع آسیب‌پذیری‌ها هستند.
اخیرا نیز این تلاش‌های تحقیقاتی منجر به کشف تعدادی از اشکالات در زنجیره BNB شد. با این حال ماهیت فنی زنجیره BNB، کشف این آسیب‌پذیری‌ها را دشوارتر کرده است.
شرکت جامپ کریپتو گفت که این مشکل به مهاجم اجازه می‌داد تا تعداد بی‌نهایت توکن دلخواه را در زنجیره BNB ایجاد کند. در نتیجه این اتفاق منجر به از دست دادن مقدار زیادی سرمایه می‌شد.
در حالی که شرکت جامپ کریپتو توانست از آسیب‌پذیری زنجیره BNB در برابر حمله محافظت کند. اما هکرها در سال ۲۰۲۲ حدود ۴ میلیارد دلار از طریق هک ارز دیجیتال مختلف سرقت کردند.
لازم به ذکر است که این اولین بار نیست که زنجیره BNB در معرض خطر قرار می‌گیرد. در اکتبر ۲۰۲۲، یک هکر توانست حدود ۱ میلیون ارز دیجیتال BNB را با استفاده از آسیب‌پذیری این زنجیره سرقت کند.
با این حال بایننس به سرعت واکنش نشان داد و توانستند از سرقت ۵۵۶ میلیون دلاری جلوگیری کنند. زیرا این هکر تراکنش‌های روی پل BNB را جعل کرده بود که می‌توانست به ضررهای قابل توجهی منجر شود.
لازم به ذکر است که شرکت جامپ کریپتو در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد. آن‌ها همچنین در حال طراحی یک زیرساخت ارز دیجیتال برای کمک به بلاکچین و صنعت وب ۳ هستند.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: