اخبار روز

مدیر جی پی مورگان: سرمایه‌گذاران بزرگ از ارزهای دیجیتال دوری می‌کنند

مدیر جی پی مورگان: سرمایه‌گذاران بزرگ از ارزهای دیجیتال دوری می‌کنند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.27 - (7 امتیاز)
فهرست مطالب

جارد گراس مدیر جی پی مورگان گفت سرمایه‌گذاران نهادی بزرگ هنوز تا حد زیادی از بازار ارزهای دیجیتال دوری می‌کنند. زیرا نوسانات این صنعت برای مدیران چالش‌ برانگیز است.
مدیر جی پی مورگان معتقد است که اکثر سرمایه‌گذاران در حال حاضر به خاطر این که وارد این بازار نشده‌اند خشنودند. بنابراین بعید است به این زودی وارد صنعت ارزهای دیجیتال شوند.
مدیر جی پی مورگان همچنین گفت که بازار نزولی به این ایده که بیت کوین می‌تواند طلای دیجیتال باشد یا به عنوان محافظ تورم عمل کند، پایان داد.
این یک سال شاهد سقوط چشمگیری در بازار ارزهای دیجیتال بوده‌ایم. بیت کوین از ۴۷۷۰۰ دلار در ژانویه به کمتر از ۱۷۰۰۰ دلار در پایان دسامبر رسیده است. در حالی که اتریوم از ۳۷۰۰ دلار به ۱۲۰۰ دلار کاهش یافته است. بر اساس گزارش‌ها، کل سرمایه بازار ارزهای دیجیتال از ۲.۲ تریلیون دلار به نزدیک به ۸۱۰ میلیارد دلار افت کرده است.
با این حال هنوز موسسات مالی بزرگ به طور فزاینده‌ای از بیت کوین استقبال می‌کنند. به عنوان مثال در ماه اکتبر، بانک آمریکایی BNY Mellon، گفت که خدمات اتریوم و بیت کوین را برای مشتریان سازمانی فراهم می‌کند. علاوه بر این، بانک سوسیته ژنرال فرانسه به عنوان ارائه‌دهنده خدمات دارایی‌های دیجیتال تاییدیه نظارتی دریافت نمود.
طبق گزارش‌ها رابین وینس، مدیرعامل BNY Mellon، گفت که تقاضای مشتری علت راه‌اندازی خدمات ارز دیجیتال بود.
بر اساس گزارش اخیر جی پی مورگان، نزدیک به ۱۳ درصد از جمعیت آمریکا حداقل یک بار در زندگی خود ارز دیجیتال داشته‌اند. این رقم از قبل از سال ۲۰۲۰ تنها حدود ۳ درصد بود.