اخبار روز

مدیرعامل بایننس گفت که این صرافی تصمیمی برای خرید یک بانک ندارد

مدیرعامل بایننس گفت که این صرافی تصمیمی برای خرید یک بانک ندارد
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.35 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس می‌گوید با وجود نگرانی فزاینده از بانک‌زدایی شرکت‌های ارزهای دیجیتال، آن‌ها تصمیمی برای خرید یک بانک ندارند.
اخیرا سقوط چندین بانک آمریکایی نگرانی‌ها در مورد مشکلات بانک‌های دوستدار ارز دیجیتال را افزایش داده است. بر اساس گزارش‌ها، اخیرا بانک‌های سیلیکون ولی، سیلورگیت و سیگنچر بنک دچار مشکل شدند.
در همین حال، شعبه بایننس در استرالیا پشتیبانی از دلار این کشور را متوقف نمود. البته آن‌ها هنوز جایگزینی برای این ارز پیدا نکرده‌اند.
ژائو همچنین در پاسخ به سوال کاربری که از او خواسته بود با خرید یک بانک، آن را برای ارزهای دیجیتال مناسب کند، گفت.
خرید یک بانک بسیار پیچیده است، زیرا برای اینکار شما باید با رگولاتورهای بانکی آن کشور سروکار داشته باشید. این یعنی شما نمی‌توانید بانک بخرید و هرکاری می‌خواهید انجام دهید.
ژائو افزود که حتی اگر صرافی بایننس یک بانک را بخرد، همچنان به سایر بانک‌ها نیاز دارد. زیرا ممکن است سایر بانک‌ها بگویند اگر شما با ارزهای دیجیتال کار کنید ما با شما همکاری نخواهیم نمود.
او مشکل دیگر این موضوع را گران بودن بانک‌ها دانست. ژائو گفت راه‌اندازی یک بانک جدید به مراتب از خرید یک بانک راحت‌تر و ارزان‌تر است.
مدیرعامل بایننس افزود که بسیاری از بانک‌ها استراتژی‌های مناسبی ندارند. آن‌ها مشاغل خطرناکی هستند. زیرا آن‌ها پول مردم را می‌گیرند و سپس وام می‌دهند و درصورتی که دچار مشکل شوند اعلام ورشکستگی می‌کنند.
با این حال، او گفت که شاید بایننس سرمایه‌گذاری‌های کوچکی را در برخی بانک‌ها انجام دهد تا آن‌ها به ارزهای دیجیتال نزدیک‌تر شوند.

  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

نظرات شما: