اخبار روز

نارضایتی جو بایدن از ایلان ماسک به دلیل خرید توییتر

نارضایتی جو بایدن از ایلان ماسک به دلیل خرید توییتر
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.63 - (8 امتیاز)
فهرست مطالب

تاثیر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در تغییر سیاست جهانی ابتدا با ظهور فیس‌بوک که بعدا به متا تغییر نام داد برجسته شد. توییتر نیز که اخیرا توسط ایلان ماسک خریداری گردید، توسط جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده، به دروغ‌پردازی متهم شده است.
جو بایدن در یک رویداد جمع‌آوری کمک مالی در شیکاگو برای انتخابات آتی شرکت کرد و در مورد ایلان ماسک و خرید توییتر گفت: حالا همه ما نگران چه چیزی هستیم؟. ایلان ماسک پلتفرمی را خریداری کرده که دائما در سراسر جهان دروغ می‌فرستد.
در حالی که جو بایدن موضع خود را برای ترویج سرکوب اطلاعات نادرست و سخنان نفرت‌انگیز در رسانه‌های اجتماعی روشن کرده بود، بر عدم نظارت بر توییتر افزود.
الان چگونه انتظار داریم که بچه‌ها بتوانند بفهمند چه چیزی در خطر است و چه خبری درست می‌باشد؟.
از زمانی که بیت کوین در سال ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد، جامعه ارزهای دیجیتال توییتر را به عنوان خانه خود برای بحث در مورد انواع توکن‌ها و سایر مباحث این حوزه انتخاب کرد. خرید ۴۴ میلیارد دلاری ماسک در توییتر با وعده آزادی بیان همراه بود. ولی پس از این اتفاق بسیاری از تبلیغ‌کنندگان به دلیل نگرانی‌های مربوط به تعدیل محتوا، از تجارت با توییتر کناره‌گیری کردند.
اقدام ماسک پس از اخراج برخی کارکنان توییتر، اعمال هزینه ۸ دلاری در ماه برای کاربرانی بود که می‌خواهند تیک آبی خود را حفظ کنند.
اما برخلاف جو بایدن، ژانگ پنگ ژائو مدیرعامل صرافی بایننس از خرید توییتر توسط ماسک حمایت کرد. طبق گزارش‌ها بایننس برنامه‌هایی برای تشکیل تیمی به منظور حمایت از توییتر ارائه داده است. با این حال هنوز بیانیه رسمی توسط این صرافی منتشر نشده است.