اخبار روز

نهنگ های بیت کوین، ۳.۵ میلیارد دلار بیت کوین جمع‌آوری کردند

نهنگ های بیت کوین، ۳.۵ میلیارد دلار بیت کوین جمع‌آوری کردند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.88 - (5 امتیاز)
فهرست مطالب

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال در رکود به سر می‌برد، نهنگ های بیت کوین از این فرصت استفاده نمودند تا دارایی‌های خود را افزایش دهند.
بر اساس داده‌ها، نهنگ های بیت‌کوین در ۱۱ هفته گذشته حدود ۱۳۱۶۰۰ بیت‌کوین که ۳.۵ میلیارد دلار ارزش دارد، جمع‌آوری کرده‌اند.
لازم به ذکر است که بخش بزرگی از انباشت در هفته گذشته اتفاق افتاد. زمانی که نهنگ های بیت‌کوین بیش از ۶۰۰۰۰ بیت کوین با ارزش ۱.۶۲ میلیارد دلار به دارایی‌های خود اضافه کردند. در حالی که در این مدت، قیمت بیت کوین اندکی کاهش یافت.
همچنین اخیرا یک تراکنش عظیم بیت‌کوین در بلاکچین مشاهده شد که بر اساس آن نهنگی وجوه خود را به یک کیف پول شخصی منتقل کرد. طبق داده‌ها، این نهنگ ارز دیجیتال حدود ۱۵۰۰۰ بیت کوین با ارزشی حدود ۳۹۵.۸۷۸ میلیون را از صرافی ارزهای دیجیتال بایننس خارج نموده است.
با انتقال وجوه از صرافی به کیف پول خصوصی، اکنون کنترل آن‌ها در اختیار فرد می‌باشد. برای بسیاری از نهنگ‌ها، این گزینه ایمن‌تر از نگهداری در صرافی است که می‌تواند در معرض کلاهبرداری یا هک قرار گیرد.
نهنگ های بیت کوین اشخاص یا شرکت‌هایی هستند که مقدار زیادی بیت کوین دارند. این نهنگ‌ها از آنجایی که بزرگترین دارندگان بیت کوین هستند، می‌توانند بر ارزش آن تاثیر زیادی بگذارند.
انباشت ارزهای دیجیتال توسط نهنگ معمولا نشان‌دهنده یک چشم‌انداز مثبت است. زیرا این سرمایه‌گذاران دید بلندمدت دارند و افزایش قیمت در آینده را پیش‌بینی می‌کنند.
در همین حال، یکی از تحلیلگر ارزهای دیجیتال گفت که تاکنون واکنش بیت کوین به بازار نزولی بسیار خوب بوده است.