اخبار روز

وکلای دو کوان قبل از فروپاشی اکوسیستم ترا ۷ میلیون دلار دریافت کردند

وکلای دو کوان قبل از فروپاشی اکوسیستم ترا ۷ میلیون دلار دریافت کردند
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
ستاره فعالستاره غیر فعال
4.37 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

دادستان‌های کره جنوبی تایید کردند که وکلای دو کوان به نام کیم و چانگ، ۷ میلیارد دلارقبل از فروپاشی چشمگیر اکوسیستم ترا دریافت کرده‌اند. کیم و چانگ به خاطر رسیدگی به پرونده‌های جنایتکاران و شرکت‌های متهم به کلاهبرداری شناخته شده است.
وکلای دو کوان در گذشته به پرونده تراویس کالانیک، رئیس اوبر نیز رسیدگی کرده‌اند. در این پرونده تراویس به دلیل راه‌اندازی غیرقانونی اوبر در کره‌جنوبی به پرداخت ۱۸۰۰۰ دلار جریمه محکوم شد.
تصمیم دو کوان برای ارسال میلیون‌ها دلار به شرکت حقوقی به‌عنوان یک اقدام عمدی در نظر گرفته شده به این معنی که او از سقوط قریب‌الوقوع اکوسیستم اطلاع داشته است. دادستان‌ها معتقدند پرداخت این مبلغ به وکلای دو کوان احتمالا با نیت بدی صورت گرفته و این موضوع به بررسی پرونده کلاهبرداری کمک می‌کند.
لازم به ذکر است که دو کوان اخیرا پس از تلاش برای پرواز به دبی و با استفاده از مدارک جعلی در فرودگاه پودگوریتسا مونته‌نگرو دستگیر شد. پس از دستگیری او، دولت آمریکا و کره‌جنوبی به دنبال بازگشت او به کشورهای خود هستند. با این حال، دادگاه هنوز تصمیم نگرفته است.
در ۷ آوریل نیز دادستان‌های کره‌جنوبی از صرافی بایننس خواستند تا تمام درخواست‌های خروج مرتبط با دو کوان را متوقف کند.
دادستان‌ها همچنین ۳۱۴.۲ میلیون دلار از دارایی‌های مرتبط با این شرکت را شناسایی و توقیف کردند که حدود ۶۹ میلیون دلار به دو کوان مرتبط است.
چوی چانگ مین، وکیل دادگستری گفت این موضوع که وکلای دو کوان قبل از سقوط مقدار زیادی پول دریافت کرده‌اند می‌تواند توسط دادگاه مورد بررسی قرار بگیرد.